GtiGtr Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Har nettop kjøpt meg en 2000 323 Ci å tenkte å style denne.. Så noen som vet hvem som selger Hamann styling? Har fått tilbud på Rieger M3 look men tenkte å se om hamann var bra.. Noen erfaringer om dette merket? takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 www.eiker.com solgte før, men vet ikke om de har sluttet med det nå.... Finner det hvertfall ikke på nettsiden lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Du kan høre med Svein Erik på Styling Tech. Han har tatt inn fra Hamann tidligere, og kan sikkert gjøre det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 Du kan høre med Svein Erik på Styling Tech. Han har tatt inn fra Hamann tidligere, og kan sikkert gjøre det igjen. Tnx! har fått et godt tilbud på komplett Rieger fra han som jeg lurer på å gå for, noen som har erfaring med hamann? passfor, pris osv i forhold til rieger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Uten å ha noen erfaringer fra noen av merkene, har jeg oppfattet Hamann som et mer ekslusivt merke enn Rieger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Ville gått for hamann.. Mer spesielt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet September 25, 2006 Forfatter Share Skrevet September 25, 2006 Ville gått for hamann.. Mer spesielt.. må finne noen som selger det først,, får se litt rundt å sjekke litt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Hamann er et veldig dyrt merke, litt mer "eksklusivt" enn Rieger som BalleKnalle sa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet September 25, 2006 Forfatter Share Skrevet September 25, 2006 veldig dyrt vil si? ser Riegers frontfanger ligger på ca 5000kr uten lykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 heehehe. Jeg vet ikke hvor du har fått de prisene på Rieger-styling, men frontfanger ligger på 3500-4500,- Sjekk ut f.eks. www.bsbildeler.no for Rieger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 har egentlig droppet hamann stylingen, men gidder ikke å oprette en egen trød, så her er looken jeg lurer på å satse på nå: Synest denne var ganske pen.. Hva med denne frontfangeren uten de små hullene(?) sideskjørtene, og den bakfangeren? Noen som vet hvor man får tak i den bakfangeren btw??? http://pics.autodb.no/1221/1221155-bilde1-bmw1.bmp http://pics.autodb.no/1221/1221155-bilde5-bmw5.bmp http://pics.autodb.no/1221/1221155-bilde2-bmw2.bmp Må si jeg likte godt den bakfangeren i kombinasjon med pottene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Så ikke så værst ut dette nei.. Bakfangeren ser ut som en M-tech fanger for meg, men modifisert for 2 eksosutløp. Synes ikke det ser så fint ut med slike store runde potter på BMW. Blir litt audi look... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 Så ikke så værst ut dette nei..Bakfangeren ser ut som en M-tech fanger for meg, men modifisert for 2 eksosutløp. Synes ikke det ser så fint ut med slike store runde potter på BMW. Blir litt audi look... går å bytte om til 2 x 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Sorry at jeg stjeler tråden din her nå, men jeg lurer på en ting ang. min BMW e92 320d. Hvor får man tak i eksosrør som erstatter bakpotten? Tror det er HAMANN som leverer det.. Har sett det på nett.. men husker ikke helt hvor det var jeg så det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå