Ivanrogov Skrevet September 24, 2006 Skrevet September 24, 2006 En kompis av meg har en M20B25 motor, som har hatt rådebank og stoppet etter litt kjøring med det. Den skal han ha 1500kr for. Hva blir ødelagt av at motor raser med Rådebank?
Mpower20 Skrevet September 24, 2006 Skrevet September 24, 2006 Råder, rådelagre og veiv er muligheter. Vanskelig å fastslå uten at du tar bunnpanna og tar en titt. Men hvis motoren stoppet pga problemet, så vil jeg tro det er ganske ille ja.
propan Skrevet September 24, 2006 Skrevet September 24, 2006 Veiv og råder er moden for utskifting ja. Hvis rammelagrene er bra så er det bare bytte råder+veiv som regel. Men det er jo en grunn til at det har gått til helvete så jeg ville byttet oljepumpa og sjekket litt rundt kjøler etc også. (ps,jeg har veiv,råder og pumpe hvis interessant)
Ivanrogov Skrevet September 24, 2006 Forfatter Skrevet September 24, 2006 Okey. En M20 blokk er vel ikke det vanskeligste og oppdrive. Håper toppen er i god stand. Hvordan er motor 'stativet' på biltema?
propan Skrevet September 24, 2006 Skrevet September 24, 2006 "stativet" fungerer utmerket,jeg er kjempefornøyd med det jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå