Bmwray Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Hei. Jeg lurer på hvilket effektanlegg som det er en fin og litt grom lyd i til bmw 318 cab e36. Jeg kjøpte simons lyddemper til en 320 og jeg kjørte ca 2000km men det ble ikke noe spessielt gromere eller annerledes lyd Vurderer den simons lyd demperen igjen, Di som mekonomen selger til 2700kr, Med 2 doble crome tuter, Den modellen med 2 lyd dempere, Det var det som satt på den 320 som ikke bråket noe mere. Kansje det blir annerledes på 318? Noen her som vet om noen bra steder og kjøpe en lyd demper som det blir grom lyd av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Kapp opp bakre potte,ta ut innmat og sveis igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet September 25, 2006 Forfatter Share Skrevet September 25, 2006 Ja hehe. Men blir ikke lyden alt for høy da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 ingen som vet om den potten på mekonomen begynner og bli grom etter noen mil? Jeg kjørte ca 2000km med den andre potta fra mekonomen til 320 og det ble ikke grommere lyd! Noen som vet om andre merker en simons? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Tør jeg spørre hvorfor du kjøpte en som var til en 320? Det er vel en annen motstand bl.a. i disse osv? (rett meg om jeg tar feil). Det er vel uansett en grunn til at dem selger forskjellige. Einbach sal visstnok være dype og fine. Samt også scorpion (eller hva dem nu heter). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 den satt også på en 320 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå