m-tech92 Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Pga familie forøkelse så vurderer jeg å selge min 92 BMW 520i til fordel for en 520/525 touring(E34).Men jeg er litt usikker på hvor mye jeg kan forlange for den....noen som har forslag?Det er som sagt en 92"BMW 520i,200037km,soltak,servo,el.speil,ABS,sentrallås,original montert alarm fra BMW,M-tech2 skinnratt/girkule,sportstoler,M-tech understell,cd/radio,6 høyt,17"alu med greie dekk (4.5mm).piggdekk på bmw stål,hvite side/front blinkere,røde baklykter,hengerfeste,lite eller ingen rust,påkostet endel det siste 2 måneder:Nye dempere,bremser rund baut,byttet endel deler i forstillingen,frontlykter,speil,plugger/filter/olje osv.Fargen er diamant svart metallic.Veldig god bil som er god teknisk og mekanisk,noen skjønnhets feil som hull i førersete og litt småpirk i lakken,ikke uvanlig for en bil som har 14 år på baken.Ble akkurat eu-ok.Hvis noen har forslag til pris/innbytte så er det bare å si fra! Bilder kommer iløpet av uken. Imellom tiden så er det et bilde av den på denne siden: http://tom-henrik.tripod.com/imagelib/s ... Til%20Nils tlf:95974273 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 kor mye hadde du tenkt dæ for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-tech92 Skrevet September 25, 2006 Forfatter Share Skrevet September 25, 2006 Tja si det......hadde igrunn tenkt meg rundt 40000; de jeg har værdt i kontakt med syntes det var en grei pris.Har du noen stasjonsvogn i bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg