jml///mpower Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Er på utkikk etter turbokitt til e30, da jeg har tenkt å sprite opp min 325 cabriolet! hvis noe skulle ha ett kitt eller lignende, send meg bilde , info og pris!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 hvor mye vil du gi? kan alltids oppdrive noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jml///mpower Skrevet September 25, 2006 Forfatter Share Skrevet September 25, 2006 nei, har ikke tenkt på pris , til hvilken pris kan du oppdrive ett turbokitt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 tja, kan for det meste fiske opp nye ting da. turbo adapter chip, tillegssprut eller datasprut dyser toppakning arp studs BTR bensinpumpe IC trykkrør DP +++ å det koster jo pæng da hvis ikke så er det jo bare å kjøpe turbo adapter dp 535lmm og dyser btr EDIT: fant et "kit" til deg på ebay: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-GT30 ... dZViewItem ser ut til å inneholde det meste et til: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/E30-M20- ... dZViewItem Siste har absolutt ikke optimal manifoil, men den fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jml///mpower Skrevet September 25, 2006 Forfatter Share Skrevet September 25, 2006 der var det ett par ja, sto det pris der eller, jeg så ikke etter...!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 står pris ja, umulig å unngå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Hvor mye blir det øverste kite i NK ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 Ca 10000,- inkl frakt og mva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå