Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er et relè som har gått når vindusviskerene, de elektriske vinduene, el. takluke og fløyta ikke fungerer?? :shock:

Håper noen kan svare meg på dette og eventuelt komme med forslag til hva jeg kan sjekke dersom det ikke er noen relè som er gått..

Moderatoredit; R Andersen: Store bokstaver og flere !! i overskrift er unødvendig. Vennligst les reglene for å poste.

Skrevet

Har sjekket og målt alle sikringene ja, men dessverre var det ingen av de heller.. :? Sjekket på en annen E34 hvor vindusvisker-relèet lå og prøvde det på min, men det fungerte ikke likevel.. :roll:

Den bilen hadde ikke eletrisk, takluke og vindu, så relèene ikke ligger på samme plass som på min?? :?

Skrevet

Det som skjedde var at jeg kjørte og plutselig stoppa motoren, men starta med en gang siden jeg var i fart..Jeg kjørte inn til siden og etter et par minutter sank turtallet såpass mye at motoren nesten stoppa, men kom seg..Det skjedde på under 1 sekund sikkert.. :?

Kan det være jord-feil en plass kanskje??

Skrevet

Sjekk GM og RM modulene dine, prøv å ta de ut og inn igjen. De sitter under baksetet og kontrollerer alle slik ting, el vinduer, sentrallås, takluke , vindusvisker osv..

Du kan også sjekke "fusible link" det er en slags hovedsikring..

Skrevet

Når du sier det så har faktisk sentrallåsen også sluttet å virke.. :shock:

Håper du har rett og at det bare er de modulene! :D

Takk for svar og du hører fra meg når jeg har sjekket dette! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...