dagga Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 "Alle gode ting er 3" er det ikke så? Om han skulle skille seg ut så gjorde han det med stil. Eller? uussh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Haha, grusomt!! Bomma en smule med plassering av ///M logoen kan du si... Jeg KAN heller gå god for doble enderør på hver side, så lenge det ryker av begge:) Har sett de som kjører med 2 doble og at det kommer eksos i fra kun det ene...det ser litt merkelig ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Da passer det fint å ta frem denne gamle tråden, trippel-eksopotte TDS'n er til salgs igjen . Annonse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Lurer på om bilens eier er opptatt av panfløyter eller.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Hehe, som spøk er den bra. Hvis ikke, vel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Håper virkelig det er en spøk... Men han her tror tydeligvis det tøft.. Har sett forskjellig på diverse råne biler, men ikke på en ny fin bil som dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 doktor´n: fikk du noengang svar på den mail´n du sendte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Lurer på om bilens eier er opptatt av panfløyter eller.no? Noen som har "panfløyter" som hobby siden ingen var begeistret for komentaren? Jeg synes den var litt LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 jeg synes den var litt mer enn litt LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 artig konsept hvertfall syntes faktisk ikke det var så helgæli....men hadde nokk ikke satt det på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå