Gå til innhold

Noen som har erfaring med denne forsterkeren? (Xzound Shark)


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen har erfaring med denne forsterkeren: http://www.mobilsentrum.no/product.asp? ... 1294607293

Er på tilbud nå og jeg trenger en ny forsterker. Har nå en monoblokk på 500w (max effekt. Aner ikke RMS). Har koblet på to 12" subwoofere på den (Sony Xplod og Gas), men virker som om den ikke klarer å dra de. Også skal jeg muligens ha to stk 6x9" høyttalere, og da trenger jeg en med flere kanaler. Klarer den forsterkeren der å dra mine to subwoofere bedre enn den jeg har nå + 6x9" på 350w?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er effekten på sub'ene dine da? Det har jo ganske mye å si...

Sony Xploden er på 1200w max og 350w RMS. På Gas subwooferen står det også 350w RMS bakpå, men det er noe billig greier og er absolutt ikke så bra som xploden. Jeg skal muligens bytte ut den med en Sony Xplod 12" på 1300w max og 380w RMS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal ha 2 elementer pass i hvertfall på at dem er like!

Ja, jeg skal kjøpe en Sony Xplod til... Gas'en er jo grei nok den, men jeg tenker også på utseende. Også er jo xploden bedre.

Prata akkurat med noen på bilforumet.net og de sa at den forsterkeren ikke var sånn veldig bra kvalitet, men jeg får jo garanti på 1. år eller mer, så gjør vel egentlig ikke noe om det ikke er så bra kvalitet? Bare være forsiktig med den og ikke spille på full guffe hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...