325ixturbo Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 da har jeg byttet til mls toppakning og arp studs. kompen er senket til 8.9-1. turbo garret t3-4. alt det andre er orginalt på bilen så er spørsmålet slik jeg ser det trenger jeg nå kun en stk bensinpumpe tenkte på walbropumpe hos ppf til 1700. og btr hos kimmit ca 800.- og dyser ca 3000.- hos bcr og mapsensor til 1200.- er det noe jeg mangler da og hvilken effekt tror dere jeg kan havne på her. motorstyring er org med piggyback fra smt... kom med forslag evt tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 tenker du å bytte ut alle 6 dysene? vet ikke hva du kan havne påm blir bare synsing, men en 250 eller rundt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 tenkte på 6 nye dyser ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Hvilket turbotrykk planlegger du å kjøre og hvilken turbo har du? T3/T4 finnes i maange konfig. Uansett er nok 8.9:1 i grunnkomp. den største bremsen i oppsettet ditt. Med skikkelig tuning tipper jeg ca 250-280 hk, men det er veldig vanskelig å gjøre annet enn å tippe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 t 32 orginal komp er 9.7-1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Har du mer info på turboen enn "t 32"? Typiske T3/T4 turbo specs: T3/T04-E50 Stg.III 0.63 Eksos A/R: 0.63 Eksos trim: Stage 3 Kompressor A/R: 0.50 Kompressor trim: E50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Det er vel ikke en sånn Ebay T3/T04 som tilfeldigvis har T4-flens inn på turbinhuset når Garrett turboene har T3 inn...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet September 27, 2006 Forfatter Share Skrevet September 27, 2006 ingen ebay nei t3 inn 4 ut har ikke specs enda. men hva kan jeg evt ladde med org bensinpumpe og dyser? di er lyse blåe forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Det holder til 220hk maks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Jeg var ute i kveld sammen med stianbim og kjørte med bilen hans. Har satt i originale dyser nå, bygd nytt adaptergrenrør og satt på en mindre turbo. Bensintrykk på over 100 psi(det er så langt Autometer-bensintrykksmåleren går), og ladetrykk på 0,9bar dro avgårde ganske så friskt! Føltes ut som mer enn 220hk.. 4.gir på den var omtrent som 3.gir på en n/a m20b25. Dysene her kommer nok til å få et langt liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Jaja,med såå høytbensin trykk så går det. Husk at de ikke klarer å lukke på trykk over 4.4 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Hmm har en kompis som kan flow'e dyser, hadde vært morro å sett om den teorien din stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Bare prøve,helt nye dyser vil sikkert klare det en stund. Men orginale dyser vil ikke klare å lukke på høyt trykk. Jeg har prøvd høyt trykk før for å si det sånn Og det ryker jæævlig svart på lat kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 takker for innspill må vel kjøpe dyser og btr da. har en kompis som har en wistek pumpe el hva den heter . brukt 1 mnd go for ca 350hk. da han skal ha en større til sitt prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå