Gå til innhold

turbo spørsmål m20b25


325ixturbo
 Share

Anbefalte innlegg

da har jeg byttet til mls toppakning og arp studs. kompen er senket til 8.9-1. turbo garret t3-4. alt det andre er orginalt på bilen så er spørsmålet slik jeg ser det trenger jeg nå kun en stk bensinpumpe tenkte på walbropumpe hos ppf til 1700. og btr hos kimmit ca 800.- og dyser ca 3000.- hos bcr og mapsensor til 1200.- er det noe jeg mangler da og hvilken effekt tror dere jeg kan havne på her. motorstyring er org med piggyback fra smt...

kom med forslag evt tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket turbotrykk planlegger du å kjøre og hvilken turbo har du? T3/T4 finnes i maange konfig. Uansett er nok 8.9:1 i grunnkomp. den største bremsen i oppsettet ditt.

Med skikkelig tuning tipper jeg ca 250-280 hk, men det er veldig vanskelig å gjøre annet enn å tippe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute i kveld sammen med stianbim og kjørte med bilen hans. Har satt i originale dyser nå, bygd nytt adaptergrenrør og satt på en mindre turbo. Bensintrykk på over 100 psi(det er så langt Autometer-bensintrykksmåleren går), og ladetrykk på 0,9bar dro avgårde ganske så friskt! Føltes ut som mer enn 220hk.. 4.gir på den var omtrent som 3.gir på en n/a m20b25.

Dysene her kommer nok til å få et langt liv :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare prøve,helt nye dyser vil sikkert klare det en stund. Men orginale dyser vil ikke klare å lukke på høyt trykk.

Jeg har prøvd høyt trykk før for å si det sånn ;)

Og det ryker jæævlig svart på lat kjøring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...