Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å selge\bytte min 325 motor, med på monter turbo\intercooler. Motoren ble kjøpt av en her i fjor høst, og etter montering asv motor, og turbo, ble den startet, og merket med en gang en ulyd i motor.. tappet olja av, og da kom det frostveske sammen med olja, ergo, rådebank, minst.. Den skulle vistnok være overhaldt da vi kjøpte den i fjor... Kunne tenke meg selge den, eller bytte den mot annen motor til e30, helst da en 325 motor.. Har ingen bilder av den enda, men kan knipse og maile til seriøse kjøpere\byttere...hehe.. Pris ved salg, tja, gi bud... Sitter i bil enda, men hiver den ut iløpet av en dag..

Skrevet

har bare info fra han som overhaldte motoren å gå etter, men han mente sette turbo på den,og satt på tykkere kobberpakning, og en annen kam.

Skrevet

hallo.. er vel ikke interesert i å bytte mot en 323i motor med kvasskam å plana topp a??

hvis du er interesert kan vi bytte når som helst, er ikke akkurat så langt til deg heller.. hehe

Skrevet
Vurderer å selge\bytte min 325 motor, med på monter turbo\intercooler. Motoren ble kjøpt av en her i fjor høst, og etter montering asv motor, og turbo, ble den startet, og merket med en gang en ulyd i motor.. tappet olja av, og da kom det frostveske sammen med olja, ergo, rådebank, minst.. Den skulle vistnok være overhaldt da vi kjøpte den i fjor... Kunne tenke meg selge den, eller bytte den mot annen motor til e30, helst da en 325 motor.. Har ingen bilder av den enda, men kan knipse og maile til seriøse kjøpere\byttere...hehe.. Pris ved salg, tja, gi bud... Sitter i bil enda, men hiver den ut iløpet av en dag..

solgt eller?? kunne vert ok med pris antydning 10-15-20-eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...