Gå til innhold

Noen som har bilder av fargen: 302 Madeira violet?

///MoePower
 Share

Anbefalte innlegg

Klikk på linken for galleriet mitt. Der finner du noen bilder av en E36 325tds med den fargen. Det er den E36'n du finner på side 4!

Ikke perfekt lyssetting, for at den fargen kommer til sin rett, men jeg skal prøve å finne noen bedre, når jeg kommer hjem fra jobb i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikk på linken for galleriet mitt. Der finner du noen bilder av en E36 325tds med den fargen. Det er den E36'n du finner på side 4!

Ikke perfekt lyssetting, for at den fargen kommer til sin rett, men jeg skal prøve å finne noen bedre, når jeg kommer hjem fra jobb i dag :)

Takker for den du! :P

Så i grunn ikke så gal ut den fargen der!

Men du har ikke navn/kode på den E36`en på side 1?

Den så mye bedre ut for å si det slik.

Det jeg er ute etter er en farge som er neeeeesten helt sort med blåskjær i når sola står på.

Så skal jeg ta utgangspunkt i en slik farge å blande i litt blå og lilla perlemor var planen.

(tenkte jeg skulle ha en noenlunde sånn farge på 745`n, men ombestemmer meg til stadigheter når det gjelder fargen.. :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamantsvart er det samme som jeg har på min. Den har ikke noe blåskjær. Den er svart med innslag av koksgrå eller noe sånt.

Tror ikke han mente at den hadde det heller, men forstod det slik at han ville blande blå/lilla i den svarte, for å få blåskjær. Tror jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tore-Diesel/Gunnar:

Ja, vil ha en sort farge som jeg skal blande i litt blå og lilla perlemor i for å få frem litt fargeskjær i sola.

Men er en fordel med en sortfarge som har litt blå/lillaskjær i fra før.

HelgePer:

Der kom det et bilde som virkelig får frem fargen! :)

Tror den fargen der kan bli ganske bra hvis jeg blander i litt blått for å få fargen litt mer blåaktig i tillegg til blå og lilla perlemor.

(Da vil jeg oppnå en sort bil på kveldstid og en flertonet farge i sollys)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...