Gå til innhold

Har rygga på ein idiot!

Hylland
 Share

Anbefalte innlegg

Var litt uheldig for ei stund sia og rygga på ein idiot i ein Yaris... Han var eit stykke vekke og eg begynte å rygge, og trur du ikkje jævelen prøvde å køyra rundt meg mens eg rygga... Tok heile sideskjermen hans + litt av støtfangeren!!! No har eg fått vite at skaden kjeme til å koste 21.300kroner ca. Har ikkje bedt om å få sjå takstoverslaget frå verkstedet enda, men skal gjere det!!!

Kan det koste så mykje å fikse ein sideskjerm og ein støtfanger til ein Yaris??? Han er kjørte på meinte at det var noko galt med hjulene på bilen og, men det kan jo ikkje eg ha gjort. Traff jo på sideskjermen!!! Sunn fornuft seie jo at han burde betala, men eg som rygga dessverre!!!

Vedkommande var og litt treig med å skrive opp førerkortnret sitt på skademeldinga... Er det berre å ringe til biltilsynet for å sjekke om han han førerkort??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politi har taushetsplikt og kan ikke opplyse over telefon til alle og enhver om han eller den har førerkort. Men du kan selvfølgelig ta en tlf og så får de sjekke det opp og velge selv hva de gjøre videre.

På generelt grunnlag, kan en si at alle skader under 30 000 lønner det seg ikke å ta på forsikringen. Dette har det vært flere undersøkelser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt uheldig for ei stund sia og rygga på ein idiot i ein Yaris... Han var eit stykke vekke og eg begynte å rygge, og trur du ikkje jævelen prøvde å køyra rundt meg mens eg rygga...

Vikeplikt er vikeplikt. Så lenge du rygger er han i sin fulle rett til å kjøre. Det er som om du står i et vikepliktskryss. Det eneste du kan få tatt ham på er dersom han har kjørt ulovlig på noe vis. Dvs. uten førerkort, i rus, eller for fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...