erduho Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Hei i går var bilen i gang på ettermidagen På kvlden skulle jeg ut å handle , så starta ikkje bilen , bare sto å kjinna. så i dag slo det meg at det var noe med alarm/startsperre, så jeg skrudde av deksel ved siden av rattstammen en plass , å fant masse ledninger til alarm , jeg dro ut sikringene til alarm osv , å da starta den , men i ettertid har den ikke starta ijenn .. Tips? alarm e nå kobla av , men starter ikke , bensin pumpa går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Bilen treng bensin og tenning Sjekka pluggar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erduho Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 jepp , den daua helt ut på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erduho Skrevet September 26, 2006 Forfatter Share Skrevet September 26, 2006 jeg må ha hjelp !!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Det er vell ikke tilfeldigvis en sølvgrå 535? I såfall sjekk batteriet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Fant du noen gang ut av dette eller??? min starta plutselig heller ikkje lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå