MrSunde Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 hey.. jeg lurte på om dt er noen så har noen tips og gi angående og bygge inn 2 10tommere bar i e36 caben min. har 1 12 tommer nå mn er ikke plass til jakka mi nå engang.. takker for all tips jeg kan få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Hjulbrønn er tingen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 En mulighet er jo å gjøre slik som dette, men ulempen er at det kun plass til en 8" der. Så man får ikke den dype og kraftige bassen man hadde fått med en 12" eller 2 stk 10" (hvis du ikke ser hvor det er, så er det i midten i bakset, i skiposehullet ) Bildet tok jeg fra prosjekt tråden til M3cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Mindre plass i cab fremfor coupe eller? Og som Nautilus sier med hjulbrønn, hadde vært morsomt å fått høre et anlegg som har slik subløsning...er litt skeptisk til om det flytter luft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Mindre plass i cab fremfor coupe eller? Må jo få plass til cabben vettdu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Helvetes stor parasoll det der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet November 15, 2006 Share Skrevet November 15, 2006 Jeg har prøvd 2*10" kraftige elementer i lukket,men ble lite trøkk i min sedan med åpen midtarmlene. Jeg brukte også en meget kraftig forsterker med "ekte" watt og mye strøm.Kassa ble prøvd begge veier,men jeg skal opp i str.nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå