RWDF Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Vet det finnes ørti tråder om dette, men jeg fant ikke noen som handler om samme problem som jeg har, selv om jeg synes å huske å ha lest noe om det. Uansett, lysringene fungerer som de skal, så lenge lysbryteren står på parklys: Slår jeg over til nærlys, fungerer alt bra på høyre side, men ikke på førersiden; der kobler ringen ut, og nærlyspæren lyser ikke: Det ble mørkt mens jeg holdt på, så jeg giddet ikke sjekke om den aktuelle nærlyspæren virker. Ringen burde vel lyse uansett? Lyktene er av Inpro merke.
Michael Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 Må nesten bare se inni lykt om lednong og sånn er riktig. OT: åssen har du fått så hvitt lys i inproringene ??
RWDF Skrevet September 26, 2006 Forfatter Skrevet September 26, 2006 Får se litt nærmere på det i morgen når det er lyst. Har ikke så hvitt lys i ringene, det er bare kameraet på SE W810i som ikke er helt godt i lite lys.
-Anders- Skrevet September 26, 2006 Skrevet September 26, 2006 den høyre ringen skal vel slukke når du setter på nærlys...
RWDF Skrevet September 26, 2006 Forfatter Skrevet September 26, 2006 Jasså. Synes det så ut som om den ytterste ringen på venstre side fremdeles lyste, men det er meget mulig. Det tilsier altså at den ene pæren har tatt kveld. Vi får se i morgo den dag.
hagenisse Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Hvis ringene skal slukke så er det omvendt av alle andre med angel eyes..
-Anders- Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 enten skal ringen på nærlys-plassen slukke når nærlys settes på eller så var det ringen på fullys plassen som skal slukke når du setter på fullys.. det fant jeg veldig fint ut når jeg nettopp hadde montert lyktene uten å sette i pærer
RWDF Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 Problemet skyltes en gåen pære. Det er forresten umulig å avgjøre om ringene lyser eller ikke når nærlysene er på. Kan være at lyspæren i ringen slukker, men at ringen blir opplyst av nærlyspæren. Var innom NAF for en lyskontroll, og det viste seg at den ene lykten er ødelagt; dvs den ene "lampen" (høyre nærlys) er løs, og umulig å stille inn rett. Kan være en løs klips eller noe, det finner vi ut når jeg skrur ut lykten og tar en titt. Ugh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå