Gå til innhold

FELGER STJELT i ÅLESUND!!!

Dralle
 Share

Anbefalte innlegg

:evil:

Felgene min ble stjelt fra bil mens den var på verksted (Bilbutikken AS)!

Om noen får tilbud om å kjøpe et sett med 17" ARTEC MS- felger med 235/45/17 - dekk, boltsirkel 5x120!!! , vennligst si fra

Tips om saken er også velkommen!!!

Noen som vet om jeg kan kreve erstatning fra verkstedet? er det de som har ansvaret så lenge bilen er hos dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja balltre er jo også en måte og gjøre det på...

Når det gjelder det med ansvar for bil osv så er jeg litt usikker. Det er en bensinstasjon her i Fredrikstad like ved der jeg bor, som har egen verkstedshall, og de har ikke bare ansvar for biler som står "inne", men også biler som er registrert/avtalt "tatt imot", og som står ute på parkeringa!

Du får skaffe deg sånne "låsebolter" til dine neste felger da ;)

På den annen side har jeg jo ofte hørt om tilfeller der en "insider/ansatt" har lekket info om biler i deres "varetekt", det være seg dyr stereo/felger etc :( Men din bil sto jo ute så da er det jo litt lettere å "innhente" info!

Uansett, jeg føler med deg, jævlig kjiipt når slike ting skjer! Enkelte ser bare ikke forskjellen på dine og mine ting.

En kompis av meg mistet felgene han og, mens bilen sto hjemme i gården hans!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at verkstedet har et ansvar når de har tatt imot bilen og sagt de skal reparere den, men den står ute for de ikke har fått tida til å begynne på den... hadde den vært ferdig og jeg hadde latt være å henta den hadde det vært noe anna... synes jeg da...

slik ser de ut:

bilde109dl5.jpg

bilde170wx2.jpg

bortsett fra det er sølv i senterkoppen og, ikke blått. Og ikke de dekka der heller! De var helt nye!! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan kjipt med felgene. men skulle bare si at verkstedet er ansvarlig for bilen din så lenge de etter avtale har mottatt bilen din til reperasjon uansett hva som sjer med bilen er de ansvalig for. jobber på bilverksted selv å der gjelder forsikringen til verkstedet helt til kunden henter bilen. Bare krev erstatning du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan kjipt med felgene. men skulle bare si at verkstedet er ansvarlig for bilen din så lenge de etter avtale har mottatt bilen din til reperasjon uansett hva som sjer med bilen er de ansvalig for. jobber på bilverksted selv å der gjelder forsikringen til verkstedet helt til kunden henter bilen. Bare krev erstatning du:)

Har dere hatt slike tilfeller på verkstedet der du jobber? Og da måtte dere erstatte? (eller forsikringa deres da)

Har du noe paragraf eller noe der dette står svart på kvitt?

Takker for innspill! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...