Stephan.s Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Som topic, må rense mesteparten av interiøret i min e34. taktrekk og gulv i stoff, seter og dørpanel i skinn og da vinylet i dashbord/resterende dørpanel. Interiøret et komplett grått. Noen forslag til bra og effektive produkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 26, 2006 Share Skrevet September 26, 2006 Jeg har prøvd den turtle vax interiørrensesprayen. spray på, gnikk inn, støvsug. Kan ikke si den hjalp all verdens... Må nok finnes bedre produkter der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 Autoglym, Rubber and vinyl care. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 meguairs har vel noen produkter som funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 http://www.swissol.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet September 27, 2006 Share Skrevet September 27, 2006 http://www.swissol.no/ Swissol kommer jeg seriøst til å prøve en gang. Vil tro det er meget gode produkter, i forhold til f.eks autoglym, som har dårlig holdbarhet på sine polisher. Men så er autoglym veldig lett å jobbe med da! På skinnseter bruker jeg autoglym leather cleaer og leather care cream. På taktrekket ol. kan du bruke autoglym sin interiør shampo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Jeg bruker sånne kluter fra Armor all til tak og tekstiler. Dashbord osv vasker jeg med klut og Autoglym bilsjampo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Autoglym, Rubber and vinyl care. Den er ikke til interiør. Den er til plastlister og dørpakninger. Auto Glym Interior Clean fungerer bedre på interiøret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå