Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en orginal vannpumpe kjøpt fra BMW, prisant. kr. 700,- /bud!

Vannpumpen passer til M52B20-motoren, og passer sikkert til flere også...men jeg vet ikke hvilke.

Vannpumpen har kun blitt "testkjørt", så tilstanden er så god som NY :D

Nyprisen var nesten 1100,-

Send en PM hvis noen er intr.

vannp004hr9.jpg

Skrevet

Åja... da er sikkert ikke du intr. i å kjøpe da...eller???

Bare kom med et bud du, så skal vi nok bli enige om en pris :D

Betalte kr. 1079,- hos BMW...har kvittering :)

Skrevet

Vannpuma i min bil fungerer utmerket takk! :)

Tenkte bare å gi deg en pekepinne på hvorfor du antakeligvis ikke får så mye respons på denne. Jeg har til dags dato ikke hørt om noen som bevisst betaler "fullpris" for brukte deler...

Skrevet
. Jeg har til dags dato ikke hørt om noen som bevisst betaler "fullpris" for brukte deler...

Hmm...ifølge mine matematiske beregninger, så selges den for mere enn30% "rabatt".

Men er jo åpen for bud...

Det er vel lov å "prøve" seg på en god pris, uten å provosere noen!

Men må bare beklage om De føler Dem støtt, og ble provosert av min annonse!

Jeg beklager så meget...

Skrevet

Til xxx !!!

Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg!

Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere!

Dette står forøvrig i denne tråden. Dette er noe ALLE burde lese....

Skrevet

Det er da greit å hjelpe kjøper litt også synes nå jeg, og i dette tilfellet vil jeg si at også selger trenger litt hjelp så får han kanskje solgt den en gang...

Skrevet

Forøvrig synes jeg innlegget mitt var meget konstruktivt, slik at ingen andre blir lurt til å tro at 700,- er en kjempedeal.

Skrevet
Forøvrig synes jeg innlegget mitt var meget konstruktivt, slik at ingen andre blir lurt til å tro at 700,- er en kjempedeal.

Siden du er så ivrig etter å hjelpe, hvilen pris kunne du tenkt å få for en 99% ubrukt vannpumpe, om du skulle selge?? (som kostet nesten 1100,-)

HJELP MEG.... :wink:

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...