kuanov Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Har en orginal vannpumpe kjøpt fra BMW, prisant. kr. 700,- /bud! Vannpumpen passer til M52B20-motoren, og passer sikkert til flere også...men jeg vet ikke hvilke. Vannpumpen har kun blitt "testkjørt", så tilstanden er så god som NY Nyprisen var nesten 1100,- Send en PM hvis noen er intr.
Odd-M Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Hei, skarpingen! En flett NY vannpumpe koster 711,25 blanke norske oljedollars fra GS-bildeler....
kuanov Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 Åja... da er sikkert ikke du intr. i å kjøpe da...eller??? Bare kom med et bud du, så skal vi nok bli enige om en pris Betalte kr. 1079,- hos BMW...har kvittering
Odd-M Skrevet September 27, 2006 Skrevet September 27, 2006 Vannpuma i min bil fungerer utmerket takk! Tenkte bare å gi deg en pekepinne på hvorfor du antakeligvis ikke får så mye respons på denne. Jeg har til dags dato ikke hørt om noen som bevisst betaler "fullpris" for brukte deler...
kuanov Skrevet September 27, 2006 Forfatter Skrevet September 27, 2006 . Jeg har til dags dato ikke hørt om noen som bevisst betaler "fullpris" for brukte deler... Hmm...ifølge mine matematiske beregninger, så selges den for mere enn30% "rabatt". Men er jo åpen for bud... Det er vel lov å "prøve" seg på en god pris, uten å provosere noen! Men må bare beklage om De føler Dem støtt, og ble provosert av min annonse! Jeg beklager så meget...
BimmerKing Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Til xxx !!! Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg! Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere! Dette står forøvrig i denne tråden. Dette er noe ALLE burde lese....
Cappel Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Det er da greit å hjelpe kjøper litt også synes nå jeg, og i dette tilfellet vil jeg si at også selger trenger litt hjelp så får han kanskje solgt den en gang...
Odd-M Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Forøvrig synes jeg innlegget mitt var meget konstruktivt, slik at ingen andre blir lurt til å tro at 700,- er en kjempedeal.
kuanov Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 Forøvrig synes jeg innlegget mitt var meget konstruktivt, slik at ingen andre blir lurt til å tro at 700,- er en kjempedeal. Siden du er så ivrig etter å hjelpe, hvilen pris kunne du tenkt å få for en 99% ubrukt vannpumpe, om du skulle selge?? (som kostet nesten 1100,-) HJELP MEG....
kuanov Skrevet September 28, 2006 Forfatter Skrevet September 28, 2006 Vannpumpe selges høystbydende over kr. 100,- (håper det er greit jeg skriver høystbydende, xxx??)
Bimmerlars Skrevet September 28, 2006 Skrevet September 28, 2006 Ikke for å få admins på nakken, men jeg synes 300,- er en helt ok pris. Det er sånn med brukte deler, de er rett og slett brukt.
kuanov Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2006 Sånn, da har jeg fått lagt inn et bilde av den fantastisk nydelige vannpumpen Selges høystbydende 100,- eller 300,-
jornenge Skrevet Oktober 8, 2006 Skrevet Oktober 8, 2006 Passer til M50 og M52, alle seks syl. bensinmodeller (ikke M3) ifølge Schmiedmann. Synd den ikke passet til M51 525tds, da hadde den vært solgt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå