Dralle Skrevet April 17, 2007 Forfatter Skrevet April 17, 2007 Fikk pakke i Posten i dag fra "down under"! http://stores.ebay.de/argopeti har kjøpt både råder og de oppgraderte vippearmene mine her! Spart MYE penger på det i forhold til å kjøpe samme produkt andre steder.
///MoePower Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Ser meget bra ut dette! Synd med rusten du har funnet.. I det minste er ikke jeg alene om å ha rustne innerskjermer fremme. Men kapp og sveis, så blir det godt som gull
Dralle Skrevet April 18, 2007 Forfatter Skrevet April 18, 2007 Ble litt demontering i dag også: tok av dekselet over (den berykta) kupevifta osv i dag. (den koster 4 lapper ny). Varmeregisteret er sløyfa vekk som man kan se. Dette fant jeg i venstre innerskjerm må si den orginale rustbeskyttelsen er dårlig, for ikke å si fraværende, bak plast-innerskjermene spesielt. Tok av hengerfeste og støtfanger og lykter bak. Ræva ser bra ut for rust! Men det er bulk i bensintanken...
Dralle Skrevet April 21, 2007 Forfatter Skrevet April 21, 2007 hehe! Synes den N'en skal bli jeg! Tøff den! Kanskje sprite den opp litt med noen frekke farger Har tatt ut dashbordet:
///MoePower Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 Aiai! Blottlagt litt ledninger å holde styr på ja Så egentlig veldig bra ut det dashbordet ditt, hva skal du gjøre med treverket i bilen? Når/hvis du skal behandle det altså? Godt å se at ting begynner å gå fremover. Begynner vel snart med min bil også, nå som garagen begynner å bli ledig utover. Fikk begynt sånn smått å sette på BBS-fangeren fremme nå i dag, skal legge ut bilder i mårra av det hele som sagt
Dralle Skrevet April 21, 2007 Forfatter Skrevet April 21, 2007 Er noen ledninger ja... Får prøve å holde styr på de og legge de litt bedre til... Nå er det rene ormebolet.. hehe! Treet skal jeg beholde som det er. Listene er i bra stand med unntak av på ene døra som er litt flassa i klarlakken... er vel pussing/oljing og klarlakk som teller tipper jeg? får se...
Lien Skrevet April 22, 2007 Skrevet April 22, 2007 Lønner seg nok å merke noe av det, for innen den tid at du skal sette det sammen igjen har du glemt mye Eventuelt ta MASSE bilder
Dralle Skrevet April 22, 2007 Forfatter Skrevet April 22, 2007 Jeg gjør vel egentlig begge deler - merker og tar bilder. Men det blir nok å klø seg litt i hode under sammensetting likevel... Lurte meg til å skru litt i dag også. Her ser dere bilde av varmeregisteret som har blitt "heftig" diskutert i tråden før . Jeg kan IGJEN bekrefte at det er fullt mulig å skifte det uten å ta ned dashbordet osv. Skjønner forresten ikke hvorfor det var kobla ut, for det så faktisk helt og ganske nytt ut.. kommer nok til å skifte det uansett. tok ut den midterste delen av støymatten også: Nå får vi se om jeg finner ut hvordan jeg plukker ut resten av varmeapperatet btw: blir det for mye bilder og posting her nå? kjedelig?
Dralle Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 Tok ned eksosanlegget i dag og det så faktisk brukbart ut. Geniale de muttrene som er brukt på innfestninga på turboen og manifold osv! Sjelden det går så lett med vanlige muttere.
Dralle Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 varmeapperatet ute planen videre er å ta ut motor til helga, forhåpentligvis. Funderer faktisk på å løse hele traversen og forhjulsstillinga med motoren på og løfte bilen opp og ta unda motor...
Dralle Skrevet April 28, 2007 Forfatter Skrevet April 28, 2007 Som sagt så gjort Motor på vei ned: En traktor kan brukes til så mangt vips, så var den ute:
Dralle Skrevet April 29, 2007 Forfatter Skrevet April 29, 2007 hehe! demonteringa går nok rimelig fort... restaureringa kommer vel til å ta litt lenger tid tipper jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå