Rovderacing Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Ka du fortelle.. He du mysta bilda? Jamen da fekje du ihop igjen.. Ej kjeme å henta alt ihop... du hekje bruk for dele:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 hehe! akkurat no so mistenker jeg deg for å ha fyrt opp noe vodooo-shit på harddisken min rovdreracing Skal nok få den sammen igjen, men det hadde vært greit å hatt dei bilda som ej tok ettekvart da ej nappa ut ledningsnettet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2007 Ja ja... He ikkje vært så trottige i det siste, men har då fått gjort litt. Tatt ned bensintanken blant anna og fortsatt med å fjerne ledninger, og litt andre småting... Blir aldri tomt for ledninger virker det som Ellers har jeg kontaktet flere tidligere eiere for å få vite litt mer om historikken. Spesielt fordi jeg nå så at bilen har vært kræsja engang på høyre side. Hjulhuset foran dempertårnet er bytta ut, og mest sansynlig rammevangen på høyre side også. Det var i forbindelse med at den ble kræsja at bilen ble oppgradert til 84'modell executive. Bilen vart kræsja i 91 cirka, så kom ikke den på skilt igjen før i 98 som "84 modell". Han som hadde kjøpt den da den var ferdig betalte 150000,- for den i 98 og la ut 90000,- på den på 4 år, så solgte han den for 17000,- For sikkerhet skyld tror jeg at jeg skal ha bilen i jig for å sjekke etter skjevhet, men det ser ut som reperasjonen er profft gjort heldigvis. begynner å bli tomt i motorrommet "hovedkabelhorv" ute "hovedkabelhorv" begynt å ta ut resten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Ser bra ut detta her Misunner deg fortsatt den skruplassen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Ja er ikke noe å si på skruplassen nei Da var ledningsnettet ute. Bra haug med ledninger... Så har jeg så og si avtalt med en rustsveiser som skal begynne på bilen i nærmeste framtid, om alt går etter planen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Uff. Det ledningsnettet ser ikke fristende ut å montere opp igjen.. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Oioi, hører jeg puslespill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 Det blir nok et puslespill ja! Og det er ikke det jeg gleder meg mest til å putte tilbake nei, men takk for lykkeønskninger. Trenger nok det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 INgen problem.. ditta fiksa du.. E berre å begynde i en ende.. Skal ta å hente mj e 30 no dralle:) må til å¨bygge mj større garasje no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 Selg opelen du! ...usaklig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2007 Gjennomsiktig bil Siden sist har jeg fått steama ned bilen under og i hjulhus, og fjerna dører og bagasjelokk. Skal ta ut frontrute og bakrute så får det være nok ribbing for denne gang... Skal levere den til rustsveising ganske snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 mannen er jo gal:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 Frontrute ute: Bakrute ute: Merkeansvarlig for e23 i BMWccn, Rune Kampenes, stakk også innom en tur i går, etter å ha vært å kjørt på ACR. Det hadde gått hardt utover ene bremsekaliperene hans så han måtte låne en fra 745'en min: Hyggelig kar med enormt mye kunnskap om e23! Må sies at det var greit å se en hel og meget strøken e23 live også. Er ikke dagligdags det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2007 Her har det ikke skjedd så fryktelig mye siden sist. Venter på å få levere den på rustsveising. Blir neste uke tidligst. Fikk Arp-studs til toppen i posten i dag. God sort Ellers så har jeg kjøpt meg en delebil. Kjøpte den av Knooot her på bimmers etter knallharde forhandlinger Var så vidt jeg kom meg derifra uten at han stilte opp dieseltrykk og turbotrykk på 524'en min også Slik ser delebilen ut. Det er en 79' 728 som er skjøtet med en 86'735, så den kan jeg vrake med god samvittighet når den er strippa for det jeg skal ha. Ser ut for at jeg kan bruke vertfall 2 av dørene og muligens alle 4 om jeg er litt heldig. Rustfrie dører til e23 er ikke så lett å finne tak i... Utgått fra BMW er det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 berre å komme innom igjenn ein dag, så ska me fikse diesel å turbotrykk så d held i lange baner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå