Dralle Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Har fått de første karosseribitene. Til innerskjermene på begge sider. Pakningssett til bunndel samt ny reg.kjede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 Ser bra ut dette her Bare å stå på videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 ikke skift kjede uten å bytte dreva! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Neida skal skifte dei også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2007 Eneste jeg stusser på er om jeg skal kjøpe i orginal utførelse eller i Febi... Prisen e billigere for Febi. Noen som vet noe om kvaliteten på Febi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 12, 2007 Share Skrevet Juli 12, 2007 hva ga du for rådene og stempla dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2007 kommer på ca 14 høvdinger til sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Må nok vente enda litt på å få levere bilen på rustsveising. 15. august er tidligste dato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2007 Mens man venter på rustsveising kan man jo drømme om hvordan det ferdige resultatet blir Satser på å få interiøret til å se noenlunde slik ut, med litt farging av skinn og styr og stell: .. bare jeg har 3-eiket ratt. Fin cockpit/nice førermiljø spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 Når jeg kom igjen fra en liten ferietur nå så lå det en pakke med nye deler og ventet på meg Nytt oljerør, vippearmsakslinger og nye ventilfjærer med tilbehør. Som dere ser så har jeg valgt å bruke dobble ventilfjærer slik som det er i 3.generasjons m30 blir bra det Siden jeg har vært ute på tur har ikke bilen blitt levert på rustsveising. Skal snakke med rustsveiser (Geir Engvik på Sjøholt) i morgen og håper jeg får levere inn bilen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 Skal du konvertere til manuell også? Skinndashbord må du og få deg Men dette blir seriøst bra uansett ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 takk takk, ja håper det blir bra til slutt He he! Det blir nok autolat på bilen, som orginalt. Om det blir datasprut senere, så blir det nok konvertering til manuell Du tenker på skinndashbord slik som det er i Highline? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 takk takk, ja håper det blir bra til slutt He he! Det blir nok autolat på bilen, som orginalt. Om det blir datasprut senere, så blir det nok konvertering til manuell Du tenker på skinndashbord slik som det er i Highline? Automat er vel ikke så aller værst når du hat såpass med hk uansett? Jepp, highline skinn. Det er seriøst rått. Skulle gjerne hatt i E28n, men det er vel verre å finne enn elektriske seter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 Nå vet jeg ikke hvor mange hester det blir til slutt, men det blir da ikke (forhåpentligvis ) mindre enn da jeg kjørte bilen hjem den dagen jeg kjøpte den, og da storkosa jeg meg samtlige 60 mil. Så automat er ok det Highline er penere i utførelse(retning på sømmer osv) enn vanlig synes jeg, men de lyse fargene de (ofte) er levert med liker jeg ikke. Har bare sett en e28 med skinntrekt dashbord (og alt annet forøvrig) jeg, og det er en uorginal m5 som holder til her i nabolaget. El.seter er nok også uvanlig til e28 i Norge. Har sett en del amerikanske utgaver som har det. Eller forresten. Vet om en som skal selge en 528 med el. skinnseter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet September 28, 2007 Forfatter Share Skrevet September 28, 2007 ja ja... tar sin tid dette her. Total stillstand i prosjektet - venter fortsatt på å få komme inn på rustsveising. Visst ikke det ordner seg snart så lurer jeg på å sende bilen til Polen eller Sverige eller noe slikt. Noen som vet om noen flinke folk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå