Dralle Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Finner bare dette bilde akkurat nå. Usikker på den "hønsenettingen" altså... ikke helt min smak. Skal i tilfelle være samme farge som bilen tror jeg, som forøvrig ligger an til å bli diamantsvart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 alle veit at svart e finast på e 23.. Ikkje sant Dralle:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Min er diamantsort orginalt, og jeg synest det kler bilen godt.. Kjøpte du klokerholm kanaler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 alle veit at svart e finast på e 23.. Ikkje sant Dralle:) Jo, begynner for alvor å bli enig i det ja Men det blir nok ikke shadowline på min i tilfelle Min er diamantsort orginalt, og jeg synest det kler bilen godt..Kjøpte du klokerholm kanaler? Jepps, kanalene er fra Klokkerholm. Virker som det er ok kvalitet og bra passform. Koster ikke så ille for orginale kanaler heller, men det er ikke hele lengdene. "endestykka" følger ikke med på de, om jeg tolker bildene i ETK rett. http://bmwfans.info/original/E23/Lim/74 ... 41_0241/#1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Jeg som håpet att de var orginale hele dørstokker.. Har desvere hatt forskjelige erfaringer med uorginale dørstokker, noen passer å andre ikke Har selv studert dellefilmen litt i dette tilfelet og det var som jeg fryktet, den leveres sikkert i deler som på de fleste biler. Gi en tilbakemelding på timene sveiseren din brukke på dete da, må vell igjenom samme operasjon selv snart. Jeg vurderer å bytte indre dørstokk å, da denne er dårlig bak jekkfestene. Heldigvis er karoserideller som ikke synes billige, siden de ikke trenger å hå så høy finish på de.. Har blanke lister på min å synes dette bryter fint med den sorte lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2008 Må sikkert bytte deler av innerkanal på min også. Får se hvor gale det er når man fjerner ytterkanal. Er jo ikke alltid tegningene i ETK stemmer heller. Når jeg bestillte de bitene til innerskjermer, så stemte ikke det jeg faktisk fikk med tegningen. Kanskje kanalene er hele lengden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Nå har jeg hentet meg en highline som er polaris, så nå er de mulig å få se begge fargene samtidlig Du har ikke tilfeldig vis en mexico radio liggende å slenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Ja har du bilder? Har nok ingen becker radio liggende nei... I tilfelle ville jeg brukt den selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Sto en i bilen som hadde blitt sort en av de siste turene Forige eier var ute å kjørte. Får håpe det bare er en liten feil, siden de aldri har vert montert annen spiler eller rotet med ledninger i denne. Kan se om jeg får ordnet med billder i nær framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Bilen min ble levert på rustsveising på søndag. Skal kikke på resultatet på lørdag, så får vi se om det blir lakking direkte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Kommet i gang du og nå? fikk igjen bilen min fra rustsveising i dag jeg.. nå er det litt demontering og tectylering igjen før min skal på lakk.. Din skal være klar til sommeren eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 Ja, var på tide det skjedde noe nå! Har ikke fått sett på den etter rustsveising enda. Tviler på min blir ferdig til sommeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2008 Skal vi se nå da... kanskje bilen blir lakka i slutten av neste uke og jeg har ikke bestemt meg for farge enda litt usikker på om det blir diamantsvart... hmm har vurdert safirsort (black sapphire metallic) også, men er redd den blir FOR sort... kom gjerne med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Koffer ikkje prøve noe nytt og heller lakkere den rød? Imolarød II trur eg den hette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 meget pen bil og et bra prosjekt! skjønner ikke at du klarer å holde styr på skruer, ledninger og alt det der:P hvorfor ikke skaffe ei manuellkasse med en gang!?!? trur ikke du kommer til å angre, selvom automat er meget behagelig å kjøre med.. du har jo sportskasse og greier, så da går det jo ann stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå