H_Vatn Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 begynner du og se enden på rust sveisinga snart da dralle? motoren ser utrolig bra ut! skuddsikker på det trykket du skal kjøre hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 Har ikke blitt gjort noe sveising på ei stund. Ikke på min egen vertfall Men det frister å prøve motoren, så får vel komme i gang med karosseriarbeidet. Motoren ser bra ut ja. Slike vippearmer er å få kjøpt hos www.ppmrace.com www.edgeperformance.no kan sikkert også skaffe slike. ...Og du er ikke den eneste som terger meg litt for at jeg bare skal ladde som orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 skal ikke litt opp med trykket engang altså? har du orginal kam i forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 Det er orginal kam. Skal ladde orginalt ja, så får vi se hvordan det funker. Skal man begynne å rote mye med ladetrykket så er det like godt å fyre opp datasprut med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Det er jo ikke nødvendig det dralle.. Har du god overvåkning går det helt fint med originalt sprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Heftig. Blir en kul e23 detta. Men som Lien sier; 0.7 er ikke skummelt med god overvåkning. Begyner å skje ting da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Jeg kjører på 1 bar med kun økt bensintrykk og det fungerer bra .. skal nevnes at jeg er litt nervøs og kommer til å gå til innkjøp av digital overvåkning med bredbåndslambda før sommeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 lien. nå har ikke du 9 i komp, portet topp og slikt da. det trenger mere bensin for å gå like fint som med 8 i komp og trangere topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Og jeg kjører uten slange på wastegaten og de går fint de å Kjør safe du dralle, biligere i lengden de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 He he. Jeg har prøvd Christian_ sin 545 så jeg er klar over at det funker Men jeg skal ikke gamble på noe som helst i starten vertfall, så det blir orginalt opsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 hmm.. du sier noe der morty.. Er kanskje lurt å ta det rolig da.. Er spent på å se hvordan det blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Fikk endelig begynt på bilen igjen i påskeferien. Fikk ikke gjort så mye som jeg hadde håpet på (som vanlig)...men litt er jo bedre enn ingenting. Må skjerpe meg om jeg noen gang skal bli ferdig med denne vogna her. Giddaløysa tar overhånd altfor ofte Som vanlig knipser jeg flittig med kameraet underveis Var deilig å henge på kanalen (prøvemontert) og skjermen og se at ting passer. Om man legger godvilja til så ser man da at det er en bil Neste oppgave blir å fikse hjulbue bak. Ligger an til at jeg bytter nedre del av ytterskjerm mot kanal og indre hjulbue (hjulhus) Mens jeg venter på sveisedeler leita jeg etter mer rust. Fant et ørlite hull i dreneringspasasjen i innerskjerm. Vannet hadde nok sneket seg inn der.... den rusta den rusta...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Skjønner hva du mener med at det jeg har drivi med i det siste så kjent ut Er jo faktisk bare i bakkant vi ikke har gjort det likt. Kjøpt ny original forskjerm også? Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Jepps, har kjøpt nye skjermer på begge sider. Orginale ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Såpass! Detta blir saker. Artig at du gjør det så grundig Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå