kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Gruer meg til og begyne selv jeg nå, og jeg har jobbet som lakkerer og oppretter i ti år Gleder meg til og se denne ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Respekt dette Dralle! Gleder meg til å se den ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Såpass! Detta blir saker. Artig at du gjør det så grundig Hilsen Trond Artig at du sier det siden du gjør det likens selv Jeg har forresten en ny uorginal skjerm liggende om du er interessert. Bra passform, men det er litt overflaterust i transportgrunninga. Bare å slipe ut. Den går billig da Gruer meg til og begyne selv jeg nå, og jeg har jobbet som lakkerer og oppretter i ti år Gleder meg til og se denne ferdig Den røynsla kommer vel godt med da den Du er vel ganske rutinert, så det går litt raskere enn med visse andre () når du først begynner. Jeg jobber forresten på karosseri og lakkverksted selv nå. Har jobbet med det siden juni i fjor. Kanskje derfor det går litt treigt med meg. Kan bli litt mye bil... Respekt dette Dralle! Gleder meg til å se den ferdig! Takker Lien. Håper den blir like bra som din til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Såpass! Detta blir saker. Artig at du gjør det så grundig Hilsen Trond Artig at du sier det siden du gjør det likens selv Jeg har forresten en ny uorginal skjerm liggende om du er interessert. Bra passform, men det er litt overflaterust i transportgrunninga. Bare å slipe ut. Den går billig da Hehe.. var ikke ment som "selvskryt" da. Du gjør det jo en del mer grundig enn meg. Hele bilen din er jo demontert og du leiter aktivt etter rust. Det tør ikke jeg Skjermene min er faktisk bra. Bare akkurat nederst der steinspruten fra hjulet har treft det mangler litt lakk. Men takker for tilbudet Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Hei igjen Så heldigvis bra ut bak forsterkninga på innerskjermen Ny forsterkning skal på etterhvert småfix Når jeg tok hjulbua v. bak nærmere i ettersyn begynte jeg å kaldsvette... For å redde nattesøvnen ble dette innkjøpt Kjøpte også ytterkanal til høyre side, så nå har jeg å gjøre en god stund fremover... ...Men først skal bruksbilen få seg en shining Trofast sliter dette her. 281000 km, men har holdt seg godt Kvalitetsbil fra BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 jeg får komme å levere bilen min til deg jeg. hehe kan du fåå sveise masse rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Spennende å se at du bytter ut karosserideler komplett istedenfor å sveise inn egenproduserte platebiter, fortsett sånn så holder kvaliteten seg bra på arbeidet som blir gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Ser det er bare og trille bort E30'n også, og få en skikkelig shine på den Blir fint med ny lakk på bruksbilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 jeg får komme å levere bilen min til deg jeg. hehe kan du fåå sveise masse rust Takk for tilbudet, men takker pent nei Er det så ille da? Spennende å se at du bytter ut karosserideler komplett istedenfor å sveise inn egenproduserte platebiter, fortsett sånn så holder kvaliteten seg bra på arbeidet som blir gjort. har jo laga litt plater selv også. Helst skulle jeg kjøpt langt mer orginaldeler, men må nesten begrense påkosten litt... "Eksos"]Ser det er bare og trille bort E30'n også, og få en skikkelig shine på den Blir fint med ny lakk på bruksbilen! det skal nok gå an å få til noe der, men ikkje akkurat no da. Blir nok flotteste e30'en i kommuna den med ny lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Her var det lenge siden det var posta. Forrige helg var det 3 år siden jeg kjøpte bilen Når jeg kom på det følte jeg det var på tide å begynne å gjøre noe igjen... Håper jeg får mange gode ykter i høst/vinter, for arbeid er der nok av. slenger ut noen bilder av den lille framgangen siden det er så lenge siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 ser meget bra ut! Men husk for all del på att baksida av sveisen er væl så viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Jada, det var ikke noe problem akkurat der vertfall, siden man kommer til sann noenlunde fra kupèen . Så slipte, sandblåste og hadde på syregrunder på baksiden også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Flott at du arbeider med bilen! Står den klar til sommeren 2010? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå