Morty999 Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 denne blir vell kanskje klar til 2015:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Flott at du arbeider med bilen! Står den klar til sommeren 2010? Nei! Heller tvilsomt det ja... denne blir vell kanskje klar til 2015:D Kanskje... Nei, får prøve å få den på veien til den er veteran... Cirka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BorgSol Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Om du har alle de e23'erne i signaturen din skjønner jeg at det kanskje ikke er no stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Bilene i signaturen er biler jeg har hatt tidligere (de med kryss etter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Han der vettu har ikke noe stress.. Han har jo nylakka 525tds han kan loffe rundt i sålenge 745'n står i deler. Nei, her er det bare å kjøpe seg gammel småbil/japse av noe slag og selge tds'n, så skal man se at det blir fart på sakene når den indre stemmen skriker etter komfort og kjøreglede igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 loffe i tds'en? går som ei kule den Må nesten ha en bmw på veien så oljebrenner'n beholder jeg Japsebil har jeg allerede, og det holder med EN! Hovedproblemet er vel at jeg bruker for mye tid på andre sine biler... Har bestemt meg for å si fra meg alt slikt. Nå skal jeg i versktedet og fikse en Pysjåå, en Citroen... og en golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BorgSol Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Pen cv når det gjelder BMWbiler iallefall! Hadde jeg hatt en 745 er jeg redd for at folk måtte skrudd på bilene sine selv.. Her går fruen sin Forester for lut og kaldt vann så lenge jeg holder på med BMW'n MoePower: Sant nok..hehe Bruker du 745'n på vintern også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Bruker den året rundt, også til og fra jobb Syns det er en fryd å kjøre e23 til jobb tidlig hver morgen, for ikke å snakke om at man går hele arbeidsdagen og gleder seg til hjemturen igjen. Har kjørt litt subaru legacy stv til og fra jobb i sommer siden jeg har vært mye plaget med motoren i e23'n og det er liksom ikke samme hjemmekoselige følelsen, det blir liksom ikke det rette førermiljøet syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Jippi! Da kom endelig vippearmene mine. Blir jo sikkert en stund til jeg får prøvd de, men de ser vertfall lovende ut: i enden av justeringsskruen er det en bevegelig "kule" som er butt på ene siden. Virker som en meget bra patent. Blir en jevn flate som treffer ventilskaftet, i stedet for en oval slik som på de orginale eksenterskivene. Er vel mindre sjans for å slite fordypninger i ventilenden med denne skulle man tro Ren inspirasjon å få slike spennende deler i posten. Ser ikke den kobber ringen som skal være inni som er på den du hadde avbildet tidligere. Er dette noe du fikk med eller..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Nei. Vippearmene ble montert uten slik hylse. (men var en litt annen type enn de blå der jeg endte opp med til slutt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Sveisa inn nytt stål i innerkanal, nederste del i hele lengda Heldigvis var det ikke så ille under braketten for setefeste, i forhold til på andre siden. Får sandblåse og se om det blir bra nok. Flekket av bakskjerm. Var veldig bra bak der! -bortsett fra akkurat i falsen på hjulbua... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Hva synes folket om denne fargen? (#212 Nerzbraun) http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 518/01.jpg http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 518/12.jpg Har litt trua på denne for tida, så diamantsvart er på vei ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Diamantsvart blir aldri ut! Men tøff farge, samme som en viss 635csi som går i på øya kanskje? Ser veldig bra ut på den iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Nei, det er ikke stygt med diamantsvart, men synes det kunne vært spennende med noe som ikke er så vanlig... Nei det er ikke samme som 6-serien. Den er vel Zobelbraun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Du får si ifra når denne skal selges Er noe helt eget og majestetisk over eldre 7-serier.. Går kaldt nedover ryggen hver gang jeg ser en slik Denne blir nok vakker når du er ferdig med rusten og lakkering. Stå på! Gleder meg virkelig til å se denne i ferdig tilstand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå