Gå til innhold

e23 BMW 745iA-prosjekt - rustsveising

Dralle
 Share

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Lite med oppdateringer her, og det er jo for det ikke har blir gjort så mye. Men er vertfall på plass i nytt lokale nåda - har vært mye frem og tilbake, men er sikra en plass å jobbe på en stund framover no :)

Nye deler innkjøpt:

Nytt bagasjelokk

060.jpg

Hjulbua bak på høyre side var så bra at jeg slipper unna med å kun skifte nederste delen mot kanalen (heldigvis ikke hele bakskjermen :P )

sveisedel:

061.jpg

...som skal inn her

035.jpg

noen nye ruter med brun toning...

062.jpg

Fargevalg er så godt som i boks - tror det kan bli en overraskelse for mange :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig ein grundig jobb du gjer her! Sveisa du sjøl? Ser bra ut :)

Takk :) Sveiser sjøl ja. Sender en takk òg fordi jeg fikk inspirasjon av å lese i tråden din her en dag. Endte opp med at det blei ei god arbeidsykt på meg :applause:

Her kommer nok lyset snart frem i enden av tunellen! Bra du ikke gir opp Ludvig, kan se for meg at det frister til tider ;)

hehe! Bra du har trua Håvard :) Å gi opp har vel ikke vært aktuelt enda, men kan jo bli litt lei av og til ja ;)

Artig prosjekt!! Har en maken i garasjen sjøl så i tengte å få istand. men mangla motor i den ellers er den komplett å i god stand.. vet ikke om en motor? :D

Du som kjøpte den "Oberland" sin kanskje? Nummeret før jeg kjøpte den selv, bare for å hive oppi den ferdige motoren min :lol: , men klarte å styre meg :P

Vet muligens om en motor - sender deg en pm på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...