Dralle Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Ha ha! Det var dama! Ho kan seg ikkje heilt til med mobilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Har blitt litt hefta av denne bilen som jeg kjøpte for litt siden, så har ikke blitt gjort noe her... Gjett om det er fristende å bare sette inn m106`en og drite i den andre... Har allerede oppgradert til executive-interiør innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Off i sjønna akutatt ka du meina.. nyderlig bil du he der:) men du må ikje miste håpet! bære stå på.. flytta du alt over på den andre kjøm du t å angre etter på før da bli d ikje bil tå 745en meir;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 kjenner meg igjen der ludvig;) m545en har jeg ikke gjort noe med på over en mnd og schulzen har jeg jobba på over 12timer om dagen i 14dager nå i tilegg til at jeg har vært på jobb 8 timer om dagen:P men når den er ferdig og fått skilter så skal jeg ta meg noen økter på m545en og det burde du ta på 745en snart og! førstemann og bli ferdig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Ligger an til at jeg selger denne sølvbilen her i løpet av sommeren ja... Har forresten en liten prosjektråd her på den om noen er interessert: http://e23forum.diskusjonsforum.no/e23f ... ut301.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Da har det små smått begynt å bli litt aktivitet her igjen Fant ei heilt ny v. bakdør som stod og støva ned hos en høgger, så den er på vei i posten begynt å bytte bakplate... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 dette ser meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 ÅÅ Dette var trivelig lesning Bra d sjer noe Med god bilen:) Skal følge med her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Hvordan står det til nå da Dralle? Er så inspirerende og se på hvordan du utfører arbeidet ditt! Helt fantastisk hvor nøye du er Og det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Takk for det Håkon Er ikke alt jeg er like fornøyd med, men det blir bra til slutt håper jeg Ser du har gjort mye bra arbeid du også stå på! Her gå det sakte dessverre. Har gjort litt småtjafs men ikke noe som er verdt en update egentlig.... ... okei da... siden det sikkert blir lenge til neste gang så kan jeg legge ut en par stemningsbilder... litt pusling/rekonstruksjon før bakplata kan settes fast... litt nye deler jeg har handla inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 litt nye deler jeg har handla inn Godt å se at det ikke er bare meg med tvangstanker om at "nytt er gøy" Stå på, følger med her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2011 Hehe! Er stor stas med nye deler ja! Du har jo til og med fått begynt å montere de på bilen du Pedi! Ligger litt dårlig an der jeg... jaja... jeg vant vertfall nettopp en auskjon på ebay på ei flette ny førerdør! var stor rift om den døra, men den skulle jeg ha!... når frakta er betalt (glemte å ta med den i beregninga gitt) sparte jeg sikkert bare noen hundrelapper i forhold til å kjøpe ei ny hos bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Har Dralle og 745'n overlevd ho Dagmar? Høre d blæs åt dåkk Hæls heim ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 R.I.P E23 745iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Ka har sjedd med bilen???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå