Dralle Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 hehehe! Tullinger Med 745en har det ikke skjedd noe som helst! - dvs den overlevde Dagmar og har heller ikke blitt gjort noe arbeid på i det siste Gikk verre med båten som lå ved kai like ved verkstedet vårt ....forresten... har fått ny førerdør og fått prøvemontert den, så LITT framgane er jo det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Bra at dere er i vel behold Har du kjøpt deg E61 grombørse? Hva skjer med 745'n fremover? Hva står igjen før du setter på sommerhjula? ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 Takk for det Paul Du blåste ikke vekk du heller? Har nettopp kjøpt meg e61 med laaang utstyrsliste ja! For en deilig bil! Kan nesten måle seg med 745en Jeg har et lite håp om å få på lakk før jeg blir pappa i Mars...(litt optimistisk) for hvis det går treigt nå, så blir det vel ikke bedre etter den tid ...nei håper jeg får tid og lyst slik jeg får jobbe jevnt med bilen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 GRATTIS TIL DERE BEGGE TO, HILS "KONA" Ok, da skjønner jeg... Derfor jeg fikk kjøpe sølvbilen 530'n er jo en perfekt barnevognracer, meget godt valg BILDER TAKK Ønsker dere et godt Nyttår fra Longhouse ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Takk og Godt nyttår her fra "Good-Island" også Bilder er ikke så lett å få tatt.... dama er jo jevnt ute å kjører så det må bli bilder av bilen i fart det da ...hvis jeg tyner Corollaen skikkelig så kanskje jeg klarer å henge meg på såpass at jeg får knipsa litt neida, så ille er det ikke - skal nok få lagt ut bilder en dag Du fikk kjøpe sølvbilen fordi jeg har nok å gjøre! Hadde liksom ikke klart å la være å stelle med den. Det er veldig greit å ha en riskoker man bare kan sarve ned ved siden av gromskutene Ekstra bra var det vertfall at 728n havna hos deg som virkelig tar vare på den Jeg hadde nok ikke fått ordna så mye som du har nei Har jo TDS`en også jeg vettu Den får "ny" motor med 129000km bak seg snart Etter det bør jeg egentlig selge den.... eller Råkk`n`rollaen... ...e ett styr med dessa bilane... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulus Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Hepp Dralle Har du blitt pappa Hvordan står d til med beemerne Du får hilse så meget ///P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arizonapie Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Liker at du holder liv i gamle bmw'er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Snart ferdig nå vil jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Er nesten litt flaut å kjøre update her, for det har ikke blitt gjort noe mye nei... rust mellom bagasjeromsdørk og bakskjerm Kjøpt inn noe nytt stål: Hepp Dralle Har du blitt pappa Hvordan står d til med beemerne Du får hilse så meget ///P Har ikke blitt pappa enda nei Termin er i morgen... Liker at du holder liv i gamle bmw'er! Er ikke så mye liv i denne akkurat nå da men, prøver så godt jeg kan å få det til etterhvert Snart ferdig nå vil jeg tro? Må nok skuffe deg der Håvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Gratulerer med den lille Får jo pappa-perm til å skru nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Gratulerer ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Takk for gratulasjoner Moe og eksos Har ikke hatt tid til å jobbe noe med 745`en i det siste dessverre, men tar sikte på å få gjort litt til sommeren Du etterlyste vel bilder av "Der Pampersbomber" Paulus, så det skal du få nå. Fikk stellt litt både med den og tds`n i dag. Tenkte å ta med meg begge bilene på 1.mai-treff her i Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 øøh... vet ikke om det er noen som følger med her lenger men, får ta en aldri så liten update... Jeg hadde jo planer om å få gjort en del nå i sommer, men det ble no så som så med det... Skal innrømme at jeg har vurdert å avslutte dette i det siste. Frister mer å importere enn strøken bil fra Tyskland eller noe. Samtidig så liker jeg ikke å gi opp - spesielt ikke siden jeg har lagt så mye tid og penger i denne... mens jeg har kverna på dette dilemmaet, har jeg likevel fortsatt litt med galskapen... Kjøpt nye komplette baklykter: Bakplata har kommet på: Skifta nedre del av h.bakskjerm: Litt rustfiks mellom ytterskjerm og dørk/bagasjerom: Ny bakluke prøvemontert: Koed er ikke noe flinke å pakke. Har fått seg noen skader under transport... Dører høyre side prøvemontert: Bakdøra kjøpte jeg fra et høggeri. I tilegg til at dørplata ser ut som en potetåker, er vindusramma såpass trykkt at døra ikke passer i døråpninga engang Bortkasta penger! Høyre bakdør er desverre utgått fra bmw, så hvis noen har ei brukbar dør til salgs så er det bare å ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Utrolig bra update! Gi for gudsskyld ikke opp dette, har lenge lengta etter ett fullført E23 prosjekt med mye rust, å kvaliteten på arbeidet ditt er veldig bra Ta det over lang tid, bare ikke gi den opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Takk for fine ord Haakjin Vi får se hvordan det går fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå