Haakjin Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Digger det! Keep it coming Dralle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Åherreguuuudsådeiligebilderda!!!Godt å se at du ikke gir opp, men istedenfor gir bånn gass. Stå på!! PS! De undestellsdelene du har fått lakkert ser bare deilige ut, blir helt konge å se nye friske deler bli montert på de!! Det ser helt kurrant ut live også skal jeg si deg Begynner å nærme seg at jeg har fått samla sammen alt i nye deler for å få bilen på hjul nå. Blir vel en bestilling av orginale M-tech dempere og litt ymse snart Bånn gass mtp tempo/tid vet jeg ikke om det blir nå heller, men å gi opp er omtrent ikke noe å tenke på lenger! Digger det! Keep it coming Dralle! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Har du noen faste dager du er der ute eller? ;P Har ikke sett lys til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Å godt og se deg i gang igjen!! artig å se att flere redder biler fra rust helvette;-) følger med her ja! Bra jobba;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Har du noen faste dager du er der ute eller? ;P Har ikke sett lys til nå Du baker boller så tar jeg med julebrus, så stikker vi å lokker han til å arbeide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 fyf**n, herlig update!! Gleder meg til å se denne ferdig, artig at det er flere e23 under oppussing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gordon Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Kom igjen nå... få se neste update Kjempe prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Har du noen faste dager du er der ute eller? ;P Har ikke sett lys til nå Overhode ikke... er rimelig random egentlig. Kanskje jeg heller må si fra en gang jeg er der Å godt og se deg i gang igjen!! artig å se att flere redder biler fra rust helvette;-) følger med her ja! Bra jobba;-) Takker! Ser du holder på på samme plass som meg på e12`n nå (innerskjerm-->frontplate). Kjekk plass å fikse rust det Har du noen faste dager du er der ute eller? ;P Har ikke sett lys til nå Du baker boller så tar jeg med julebrus, så stikker vi å lokker han til å arbeide Merk: Julebrus MÅ være på glassflaske, og boller skal være uten rosiner! fyf**n, herlig update!! Gleder meg til å se denne ferdig, artig at det er flere e23 under oppussing Bra storhandel`n min faller i smak! Følg med, kommer mer! Det har vært økende interesse for e23 i det siste virker det som , og bra er det! Sender deg en pm nå forresten Kom igjen nå... få se neste update Kjempe prosjekt! Takker! Bra folk setter pris på dette her! Hadde vært litt kjedelig å kjørt updates hvis ikke Har en ny update på gang, men venter til jeg er ferdigsveisa før jeg legger ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Takker! Ser du holder på på samme plass som meg på e12`n nå (innerskjerm-->frontplate). Kjekk plass å fikse rust det Ja gjør det gitt! mange krika og kroka! off off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 oioi! her er en tråd jeg har oversett! her var det mye fint arbeid jeg liker! og de bilene der er jo bare griisegromme da! vin-vin følger meg her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Takk takk! Prøver så godt jeg kan. Er kanskje ikke så lett å få med seg denne tråden, siden det er så lenge mellom hver oppdatering mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Takk takk! Prøver så godt jeg kan. Er kanskje ikke så lett å få med seg denne tråden, siden det er så lenge mellom hver oppdatering mener jeg Vel, det kommer seg nå... Du har blitt flinkere å oppdatere, og det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Du har blitt flinkere å oppdatere, og det liker vi Heeeelt enig! Syns du gjør en kjempeinnsats! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Ferdig å montere delene snart eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Nei. Prioriterte influensa i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå