Gå til innhold

e23 BMW 745iA-prosjekt - rustsveising

Dralle
 Share

Anbefalte innlegg

Åherreguuuudsådeiligebilderda!!!

Godt å se at du ikke gir opp, men istedenfor gir bånn gass. Stå på!!

PS! De undestellsdelene du har fått lakkert ser bare deilige ut, blir helt konge å se nye friske deler bli montert på de!!

:D Det ser helt kurrant ut live også skal jeg si deg ;) Begynner å nærme seg at jeg har fått samla sammen alt i nye deler for å få bilen på hjul nå. Blir vel en bestilling av orginale M-tech dempere og litt ymse snart :mrgreen:

Bånn gass mtp tempo/tid vet jeg ikke om det blir nå heller, men å gi opp er omtrent ikke noe å tenke på lenger! :D

Digger det! Keep it coming Dralle!

Takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen faste dager du er der ute eller? ;P Har ikke sett lys til nå :P

Overhode ikke... er rimelig random egentlig. Kanskje jeg heller må si fra en gang jeg er der :P

Å godt og se deg i gang igjen!!:-D artig å se att flere redder biler fra rust helvette;-) følger med her ja! Bra jobba;-)

Takker! Ser du holder på på samme plass som meg på e12`n nå (innerskjerm-->frontplate). Kjekk plass å fikse rust det #-o

Har du noen faste dager du er der ute eller? ;P Har ikke sett lys til nå :P

Du baker boller så tar jeg med julebrus, så stikker vi å lokker han til å arbeide :lol:

Merk: Julebrus MÅ være på glassflaske, og boller skal være uten rosiner! :D

fyf**n, herlig update!! :D Gleder meg til å se denne ferdig, artig at det er flere e23 under oppussing :)

Bra storhandel`n min faller i smak! Følg med, kommer mer! ;) Det har vært økende interesse for e23 i det siste virker det som , og bra er det! Sender deg en pm nå forresten :)

Kom igjen nå... få se neste update :)

Kjempe prosjekt!

Takker! Bra folk setter pris på dette her! :) Hadde vært litt kjedelig å kjørt updates hvis ikke :P Har en ny update på gang, men venter til jeg er ferdigsveisa før jeg legger ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Prøver så godt jeg kan. Er kanskje ikke så lett å få med seg denne tråden, siden det er så lenge mellom hver oppdatering mener jeg :P

Vel, det kommer seg nå...

Du har blitt flinkere å oppdatere, og det liker vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...