Gå til innhold

e23 BMW 745iA-prosjekt - rustsveising

Dralle
 Share

Anbefalte innlegg

Faen du er dyktig! Gledes veldig og lese de siste updatene her :D gir god motivasjon til e12 :)

Misunner deg ikke den fronten. Begynte med dette på min også men var heldig og fant ny front og det angrer jeg ikke på! Men den så ut til og være mye verre enn din. Dette får du til! Dette blir en bil du kan være Stolt av når du blir ferdig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen du er dyktig! Gledes veldig og lese de siste updatene her :D gir god motivasjon til e12 :)

Misunner deg ikke den fronten. Begynte med dette på min også men var heldig og fant ny front og det angrer jeg ikke på! Men den så ut til og være mye verre enn din. Dette får du til! Dette blir en bil du kan være Stolt av når du blir ferdig :D

Right back at ya! ;)

....misunner deg ny frontplate ja! Jeg klarer nok å berge mi noenlunde, men skulle selvfølgelig helst ha bytta den (og innerskjermen(e)). Det er nye deler som gir den ultimate go`følelsen! :)

Retrotreff hos Ludvig når E23'n hans står "ferdig"! :wink:

da er vi pansjonister alle mann!

Er det ikke slik at verden går under i morgen da? :P Pell dere hit NÅ så vi får putta motoren min i en eller annen bil og testa den før det er slutt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...