Dralle Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 F#%¤!!!.... Nå fant jeg akkurat venstre hjulhus til salgs på e-bay til en pris som kan bli svært overkommelig!... Fristende å slå til!.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Faen du er dyktig! Gledes veldig og lese de siste updatene her gir god motivasjon til e12 Misunner deg ikke den fronten. Begynte med dette på min også men var heldig og fant ny front og det angrer jeg ikke på! Men den så ut til og være mye verre enn din. Dette får du til! Dette blir en bil du kan være Stolt av når du blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Retrotreff hos Ludvig når E23'n hans står "ferdig"! da er vi pansjonister alle mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Ja, da er til og med VI blitt retro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 hehe ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Faen du er dyktig! Gledes veldig og lese de siste updatene her gir god motivasjon til e12 Misunner deg ikke den fronten. Begynte med dette på min også men var heldig og fant ny front og det angrer jeg ikke på! Men den så ut til og være mye verre enn din. Dette får du til! Dette blir en bil du kan være Stolt av når du blir ferdig Right back at ya! ....misunner deg ny frontplate ja! Jeg klarer nok å berge mi noenlunde, men skulle selvfølgelig helst ha bytta den (og innerskjermen(e)). Det er nye deler som gir den ultimate go`følelsen! Retrotreff hos Ludvig når E23'n hans står "ferdig"! da er vi pansjonister alle mann! Er det ikke slik at verden går under i morgen da? Pell dere hit NÅ så vi får putta motoren min i en eller annen bil og testa den før det er slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Du får spasere bort og hente E9 med oss, hadde nok funka bra i den! Selvom det blir litt feil... Men har overlevd dagen til nå, ser ut som vi skal klare oss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Hehe! Nei kunne ikke ha besudla e9`n med motorn min nei. Er vel veldig riktig maskin i den nå? Har ikke fått sett etter oppgraderingene ble gjort jeg... Anledningen byr seg vel en eller annen gang Finnes det bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Litt Alpina-deler under panseret nå ja Fant lite bilder av det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 E9 prosjekt på gang også finnes det ikke prosjekttråd?? Det er for dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Er ikke min bil, da hadde her vert tråd! Pappa som eier denne.. Prosjekt er det vell egentlig ikke, temmelig ferdig bil Sletter bildene ved ønske Ludvig, bare å si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Slette??? Altfor få bilder heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 ....................... .................. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Suuuurt dette! Men det var kanskje en mening med det.. Dette er sjansen å gjøre det 100% på! Du får snu det til noe positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Nytter ikke å kaste inn håndkle nå. Bit tenna sammen, kast håndkle til vask og kjør i gang. Vips så er alt på stell igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå