Sevenord Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Grattis med lekker bil 98% kliss lik min faktisk, hehe! Articsilber metallic? Ser nå hvor mye min skriker etter senking... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2006 hehe ja er den fargen. hheh ja alle bimmere trenger senk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2006 jaja nå er det bmw treff på glattkjøringsbanen i kr.sand:) noen som skal?, jeg stiller i allefall med med ett ekstra sett bakdekk da det er lov å kjøre på banen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puma Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ser du skriver at du har 325 diff... Spør sikker dumt så de bedrevitende får unnskylde meg Er den bare sterkere eller er det andre fordeler med denne på en 320? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2006 ja er noe sterkere, men ulempen er at utvekslingen er noe lavere så blir litt mindre aks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 fet bil er masse bil igjen her ihvertfall.det er jo et drømme kjøp virker det som gleder meg til og se videre utviklingen av bilen mere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Takker ja er fornøyd så langt bortsett fra diffen som røk(men det er min egen feil.. blir ikke gjort så mye nå, pga vinteren kommer snart og har ikke råd til vinterbil i år... men det kommer... tru du meg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå