Dirty Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 ble en mer sinna bil, syns den passet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet September 29, 2006 Forfatter Share Skrevet September 29, 2006 Bra noen liker det Spørs om jeg kanskje skal prøve det en stund..er jo bare å ta av igjen hvis det ikke faller i smak når det faktisk kommer på, hvis det kommer på da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Er bilen en Dodge Viper? En viper pick-up? Har bilen en 10 sylindret motor med over 500 hester? Hvis ikke, dropp hele idèen om slike striper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Er bilen en Dodge Viper? En viper pick-up? Har bilen en 10 sylindret motor med over 500 hester? Hvis ikke, dropp hele idèen om slike striper. Hva er en Viper PickUp?? Tenker du på SRT10 eller? Den har heller ikke striper orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 he he jeg synest det ble litt stilig je... klister er kult hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Er bilen en Dodge Viper? En viper pick-up? Har bilen en 10 sylindret motor med over 500 hester? Hvis ikke, dropp hele idèen om slike striper. Hva er en Viper PickUp?? Tenker du på SRT10 eller? Den har heller ikke striper orginalt. SRT-10en jeg siktet til ja, den heter jo på folkemunne "viper pick-up" grunnet motoren Er klar over at den ikke leveres med striper, men poenget var at hvis det er èn bil som ikke er levert med striper originalt, men som det kan forsvares å sette striper på, må det være denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Var faktisk litt kult, men kva med M-striper på skrått over bilen ??? Kan ikkje nokon fikse det i Photoshop! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2006 syns egentlig det ble kult jeg og, men har spurt litt av kompisene mine og de fleste sier nei.(En annen viktig faktor var fruen.Hun likte det heller ikke) Derfor blir det heller noe diskre ved bakerst på hvert sideskjørt.. Noen som har noe forslag på hva som kunne passe? Kunne vært litt morro å se M striper over bilen ja noen som gidder? Å ja... har selv merka at det ikke er en M-power bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 stripene var tøffe d..men passer seg liksom ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 Vær snill å ikke gjør dette med den nydelige bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå