mad-fun Skrevet September 30, 2006 Forfatter Skrevet September 30, 2006 Fikk snakka med bmw-verksted, og de kunne fortelle at det var kun bytte av tannstang som gjelder. Fantes visst ikke noe rep.sett eller lignende. Har bestilt alt av bremsedeler, vindusviskermotor og spylemotor. Da trenger jeg bare en brukbar tannstang (noen som har, eller vet om?) Noen som vet om det går an å koble ut 2 av ringene i angeleyes?
mad-fun Skrevet September 30, 2006 Forfatter Skrevet September 30, 2006 Noen som vet om det finnes TÜV-papirer på apex senkesett?
Kjetil 323i E36 Skrevet September 30, 2006 Skrevet September 30, 2006 Mener http://www.star-bildeler.no/ kan skaffe deg papirer på Apex. Tror de tok 200 kr for det. Les av nummrene på fjærene dine og send de en mail. Mulig GS bildeler kan skaffe deg også, i.o.m at de selger Apex.
Mr_Sunde Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg manglet papirer på mitt Apex senkesett. Sendte en mail til Apex og fikk tilsendt TÜV papirer i PDF format etter en halvtime.
Kai-P. Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 Hvorfor ikke bare koble ut de originale parklysene?
Odland318is Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 Fikk snakka med bmw-verksted, og de kunne fortelle at det var kun bytte av tannstang som gjelder. Fantes visst ikke noe rep.sett eller lignende. Har bestilt alt av bremsedeler, vindusviskermotor og spylemotor. Da trenger jeg bare en brukbar tannstang (noen som har, eller vet om?) Noen som vet om det går an å koble ut 2 av ringene i angeleyes? Ja det skal gå an...på mine har jeg to ledninger per ring. Så jeg frykter ikke en eventuell konfrontsasjon om et par år på neste kontroll:) Men er usikker hvordan det f.eks det er på Hella sine lykter. Har lignende de ChrZZ her på forumet. Ebay greier...
Odland318is Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 Jaaa, la nettopp ut en tråd her om noen har adapterene jeg trenger. De originale 2 og 3-pins kontaktene passer ikke. Men blir gøy dersom jeg får gang på lyktene ja... Regner med evt. hjelp fra deg da?? hehe
Odland318is Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 Kobla den høyre lykta i kveld, alt er oppe å går utenom parklyset... Får måle i kontakten i mårra å se hvor jeg skal koble det. Ble litt mørkt etter hvert/gadd ikke mer Så...men det blir et helvete å justere lykta rent fysisk. Avstand til panser og sånn...uuuff
B.E.E. Skrevet Oktober 2, 2006 Skrevet Oktober 2, 2006 Tell me about it...brukte halvannen time bare på å tilpasse den ene hella lykten...mye stress ja. Du må ta turen nedom i morgen så jeg får de det endelige resultat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå