Ingebrigtsen Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Ja gutter hva sier dere? blir våte i blikket nå tenker jeg Skikkelig gjennomført, N merke og full pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 .... hvor tar de det i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Hahaha! Også en schwæær loffebotte, samt skikkelig kant på felgene. Er ikke dette en E36? Er vel ikke mulig å få lovlig så stor kant på dem? (med tanke på innpress). 2x handlekurv, og man er i mål da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 e-36...... du nå må du skjerpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 e-36......du nå må du skjerpe deg Helt enig.. Flytta takvingen ned på bagasjeluka, litt senk, bytta til facelift lykter, og 2 enderør hadde den sett mye bedre ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Har ikke denne vært observert og postet før også? Ingen tvil om at det er et bemerkelsesverdig stykke ingenør-kunst nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 Har ikke denne vært observert og postet før også? Ingen tvil om at det er et bemerkelsesverdig stykke ingenør-kunst nei Ser du er fra lillestrøm og bilde er tatt på skjetten så det er vel fare for at du kan treffe på den du å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Denne E39'n har jeg også sett på Skjetten. Utrolig stygg Du fikk vel ikke sjanse til å se fronten? Sist jeg så fronten så en ikke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Ser du er fra lillestrøm og bilde er tatt på skjetten så det er vel fare for at du kan treffe på den du å He he he, kansje det er der jeg har den fra ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet September 28, 2006 Forfatter Share Skrevet September 28, 2006 Denne E39'n har jeg også sett på Skjetten. Utrolig stygg Du fikk vel ikke sjanse til å se fronten? Sist jeg så fronten så en ikke ut. Desverre gjorde jeg ikke det, jeg satt helt handlingslammet, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Den var deilig..................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Åh... Handlevogn-vinge + E39 må jo bare bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 mmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Huff, den der så jeg i gamlebyen i Oslo i sommer Fæle greier!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Hahaha! Også en schwæær loffebotte, samt skikkelig kant på felgene. Er ikke dette en E36? Er vel ikke mulig å få lovlig så stor kant på dem? (med tanke på innpress).2x handlekurv, og man er i mål da! Tidlig på alkoholen i dag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå