DarkTower Skrevet September 28, 2006 Share Skrevet September 28, 2006 Har du noen fine 5-serie felger er jeg interessert. Vil helst bytte i mine 3-serie felger. Må være 16" felger... Send meg en mail eller legg meg til msn hvis du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkTower Skrevet September 30, 2006 Forfatter Share Skrevet September 30, 2006 Ingen som har 5-serie felger til overs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkTower Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2006 C'mon... Noen må da ha noen 5-serie felger liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Har 17" til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomas Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg har også lyst på 5-serie felger (E34) siden de som fulgte med bilen er noen kjedelige 15" alu.felger (til salgs). Har du bilder av 17" felgene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå