Mexos Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Tulling bak rattet som gir oss underholdning Hadde jeg kommet imot hadde jeg blitt livredd http://video.google.com/videoplay?docid ... rift&hl=en Usikker på om denne er postet før men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Har nok blitt postet før men fy flate Har heller ikke villet kommet imot han der hehe... Kamera mannen høres jo helt hysterisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_frelst Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 For en tulling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 Høres ut som det går for kameramannen der gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 det er postet maaanger ganger før, men er helt rååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlsen Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 da eru faen meg idiot! greit å drifte litt, men av alle de tusen stedene du kan legge den ut, så må han gjøre det der... er ikke farta som dreper, er sånne idiot huer som det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DooRaaG Skrevet September 29, 2006 Share Skrevet September 29, 2006 synes egentlig ikke dette er tøft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet September 30, 2006 Share Skrevet September 30, 2006 Fin sleng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rr1972 Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Litt drøy den slengen der når du har møtende biler gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg