vid@r Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 Lørdag 7. oktober er det treff hos Bavaria i Kristiansand. Der skal nye 3er Coupé vises frem. Oppmøte er kl. 10. Håper at så mange som mulig dukker opp. For de som ikke er helt sikre på hvor det er, så ring til 45260528 eller send e-post til vidar@aadnoy-larsen.com Søndag 8. oktober er det Banetreff på Skandinavisk Trafikksenter i Sørlandsparken. Vi har leid hele banen(utenom glattkjøringsbanen), så det blir godt med plass for å kjøre litt. Vi skal også selge mat og drikke og BMWCCN Agder t-skjorter. Det hadde vært spesielt artig om noen fra Rogaland eller Telemark også hadde tatt turen. Så blir vi kjent med folk fra forskjellige lokalavdelinger. Pris for å være med og kjøre er 250kr. Siden det ikke er så dyrt å få være med, så venter vi at det kommer flere. Det største problemet så langt har vært å samle folk, så vi håper at folk virkelig deltar denne gangen. Oppmøte er kl 12. Aktivitetene blir autoslalom og vanlig banekjøring. I tillegg så blir det nok endel bilprat og dekksparking. Er du ikke medlem, så ordner vi det der og da. Velkommen til et hyggelig BMW-treff! Hvis noen lurer på noe, bare ring eller send e-post... Med hilsen, Vidar Aadnøy Larsen Leder BMWCCN Agder
vid@r Skrevet September 29, 2006 Forfatter Skrevet September 29, 2006 Ingen som kunne tenkt seg å komme? I tilfelle noen lurer, så er det samme sted som Gatebil Kristiansand var. Jeg kan legge ut kart og litt veibeskrivelse i tilfelle det skulle være behov for det.
Dirty Skrevet September 29, 2006 Skrevet September 29, 2006 joda! skal se om jeg tar turen.. bare synd det er så tidlig:P
vid@r Skrevet September 30, 2006 Forfatter Skrevet September 30, 2006 Tidlig? Bavariatreffet eller Banetreffet? Bavariatreffet(lørdag) er såpass tidlig pga vi følger åpningstiden til de som holder hus. Og hvis jeg får prøvekjøre nye 3er Coupe så gjør ikke det å måtte ha på vekkeklokke noe. Angående Banetreffet(søndag) så er kl 12 ei fin tid å starte et treff. Vi kan jo ikke drøye det så veldig heller. De som kommer langveisfra må jo få komme seg hjem til ei skjebelig tid også.
Gunnar Skrevet September 30, 2006 Skrevet September 30, 2006 Ærlig talt.. kl. 10 burde være det _minste_ problemet når noen bruker så mye tid og energi på å dra i gang noe sånt! Hvordan er banen egentlig? Er det bilbane? Flott initiativ fra Agder-gjengen!
mEhE Skrevet September 30, 2006 Skrevet September 30, 2006 ah..dette må jeg bli med på... må man være medlem av bmwccn for og kjøre på banen? har en kompis som netopp har kjøpt seg 735..mulig han vil bli med.. må bilen være teknisk god stand for og kjøre på banen?`bilen min skulle egentlig vært på eu kontroll denne mnd..men har ikke hatt mulighet for og reparert bilen,må bruke den fram og tilbake på jobb vær dag..
M6 Bjørn Skrevet September 30, 2006 Skrevet September 30, 2006 Det er jo et BMWCCN treff så da sier det seg selv om man må være medlem eller ikke....
vid@r Skrevet September 30, 2006 Forfatter Skrevet September 30, 2006 Man må være medlem i BMWCCN for å kjøre. Men han er velkommen til å melde seg inn på treffet. Det skal være et pussetreff i november, så da kan han få shinet sin nye 7er opp litt... Det treffet skal være hos CarShine. Er det ikke noe med at hvis man melder seg inn såpass seint på året så gjelder det for 2007 også? Bare ikke bilen lekker olje eller kjølevæske, samt at den holder god teknisk stand så tror jeg det skal gå greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå