en325ic Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 er d noen her som vet kordan dette er koblet koblet opp?? er ok fra høytalerne til førsterkeren, men er litt usikker på fra førsterkeren til spilleren! altså kordan d er koblet? e d jort nåkka lurt der? jeg koblet som man normalt kobler front left til front left osv.. men d er ikke noe bass d skal d jo være av dette er bare diskant synes jeg! bassen skal jo være fra høytalerne som er nede me sparkeplata! er d brukt 2 høytaler utganga til disse eller?? er d noen som kan sjekke å ta bilde eller? å sende eller legge ut her? hadde vært taknemlig vist noen kunne hjelpe meg sånn at jeg kan få litt mer lyd av det orginale hifi sound system anlegget
Bjørn 320 Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 Du har sjekka bassinstillingane på spelaren?
en325ic Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2006 har justert så æ har sett mainn me jåen hehe:)
Schnellfahren Skrevet Oktober 1, 2006 Skrevet Oktober 1, 2006 Sikker på at det ikke sitter noen delefiltere der fra evt. tidligere eier?
en325ic Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2006 når jeg kjøpte biln va alt av stero kobla på fårsterker og da va d delefilter på front sette! men d har jeg tatt bort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå