Gå til innhold

BMW M3 m/ Turbo og Komperssor.

sundan2k
 Share

Anbefalte innlegg

Er det ikke typisk skrukompressorer som lager slik ambulanselyd?

Og det stemmer at mAZE ikke har av de verre kompressorlydene.. hørte lite og ingenting til kompressoren da jeg stod på flaggposten selv om det ble gitt på litt etter S-kombinasjonen... ;)

Du hører min sinnsyk godt da. Mulig det ikke er så ille som på den her, men bråker gjør det. Du hører ikke motoren.

Men du gunnar stod jo bak bilen, der tar ferrita'ene over. hehe. Ikke rart du ikke hørte noe. :) Men ble det gitt på noe a??? hehehe..

Har forøvrig en liten filmsnutt av bilen min, utvendig på tomgang, og innvendig i fart. Kan prøve å få lagt ut den. Ikke så spennende, men er nå det det er. Skulle lage mer i sommeren, men har visst ikke rukket det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk styggfort, men forferdelig lyd av motoren da, på tomgang. Og den kompressoren minte meg om sånne gamle brannbiler, der de hadde en sveiv som sirene.

Sånn lyd er det nok i stortsett alt av kompressorer.. Så det var nok ikke motoren du hørte.

Har kjørt bil med kompressor. Du kan ikke mene at alle biler med kompressor lager så kraftig lyd. Er jo logisk at lyden øker med størrelse og omdreinig. Les innlegget mitt en en gang til, så ser du at jeg komenterer motorlyden ved tomgang (og da er jo det ikke mye fart i kompressoren nei :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...