sn|per Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Da jeg kjøpte bilen fikk jeg med 17" vinterfelger. Problemer er bare at dekkene var utslitt. Er det noen som har brukbare dekk å selge meg? 205, 215 eller 225. Helst Piggfrie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Har 225X45-17 med pigg. Kun brukt litt i vinter som var. Mener de heter noe som "Sunny". Ikke gamle å harde. Ble kjøpt i januar. Hadde tenkt meg 2000,- for dem. Ligger i Sandefjord. Må hentes, orker ikke sende så store ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg har tenkt å selge 4 stk. Continental (conti winter contact 225/45) med bra mønster. Send meg en PM hvis det høres kurrant ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2006 ylindgren: Hørtes egentlig greit nok ut. Bortsett fra at Sandefjord blir litt langt å dra. Hehe PIB: Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Bumper denne jeg. Siden jeg fortsatt trenger vinterdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå