Runar-CSi Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Pioneer motorisert skjerm med innebygd dvd selges. http://www.pioneer.no/se/product_detail ... axonomy_id =25-109 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 byr 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 1, 2006 Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg regner med denne ikke har touchdisplay? Eller? edit: primært en dvd-spiller med skjerm som du skriver i en annen post... Gratis bump til deg ivertfall Hadde jeg hatt plass skulle jeg kjøpt men er ikke så enkelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Den har ikke touch display nei, prisen er satt til 3000,- Det må da være billig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DooRaaG Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 2300,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DooRaaG Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 er denne solgt eller er du ikke hypp på selge mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Den er ikke solgt nei, og er veldig hypp på å selge!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DooRaaG Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 hvordan er spilleren når det gjelder lydavspilling..og hva støtter den? Hvis den ikke trenger ekstra forsterker så tar jeg den 2400 + frakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Den må brukes sammen med en annen pioneer cd spiller som hovedenhet eller en AVM-P9000R: http://www.pioneer.eu/eur/product_print ... uct_id=288 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DooRaaG Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 vet du hvor mye en AVM-P9000R koster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2006 det vet jeg desverre ikke... men den kan brukes sammen med alle pioneer spillere som har en P i modellbetegnelsen, f.eks DEH-P80MP som jeg har brukt den sammen med... Denne spillern har forresten 7" skjerm, de fleste andre pioneer spillerne har 6,5".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Ingen som er intr?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DooRaaG Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 Siden man trenger en ekstern spiller/forsterker så kan jeg gi deg 2200,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 16, 2006 Share Skrevet Oktober 16, 2006 hva slags pris hadde du tenkt for den og noen som vet hva AVM-P9000R koster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Den selges ikke under 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå