Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
kort sakt den styggeste bmw som er laget siste 30 år! nei kjøp nyere bil sier no jeg! :wink:

Herved på svartelista mi!! :evil:

jeg må da ha lov til å si min mening når noen spør! du kan vel ikke akkurat komme å si at dette er noe av det ypperste bmw har levert? sirompa design,kjipt interiør og mildt sagt tvilsom kvalitet!

men ingen grunn til å til å bli sur da! dette er min mening! :wink:

Skrevet

He he! ikke overraskende kommer dette fra en kar som synes Bercedes 300TDT er den beste bilen han har hatt! ;)

hehe!

nei det er jo bra at folk har forskjellig smak. At e23 er tvilsom kvalitet er jeg ikke med på derimot.

Skrevet
kort sakt den styggeste bmw som er laget siste 30 år! nei kjøp nyere bil sier no jeg! :wink:

Herved på svartelista mi!! :evil:

jeg må da ha lov til å si min mening når noen spør! du kan vel ikke akkurat komme å si at dette er noe av det ypperste bmw har levert? sirompa design,kjipt interiør og mildt sagt tvilsom kvalitet!

men ingen grunn til å til å bli sur da! dette er min mening! :wink:

Bare en reflex fra min side det der vettu..

Har holdt på med E23 ei stund så.

E23 kan faktisk være ganske pene "skapninger" de og hvis man bare steller litt med de.

Kan jo også nevne at det er bedre med ulv i fåreklær enn får i ulveklær :wink:

Skrevet

husker godt jeg att det gikk en sort e23 med m5 motor i ålesund. den var noe modda men fy pokkern for en pen bil.. e23 kan bli sykt stilige de med noen rette detaljer rundt om. og den er diger da. ;)

Skrevet

Lå jo også en annen 745i ute på finn, passelig strøken for 25 lapper.. Mener den var oppe til diskusjon på BMW CCN. Må være et bedre kjøp enn denne..

Den sorte E23'n som er avbildet var faktisk en av de første BMW bildene som ble lagret på pc'n min. Sorterer jeg mappa etter dato kommer denne alltid sist ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...