Nils Jørgen Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 http://www.metacafe.com/watch/123686/bmw_325/ For en bilkontroll... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Haha... Mulig å tukte bilen så unødvendig... gikk jo nesten ikke fremover der ei stund jo . . hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Haha. Så ikke ut til å hatt lappen lenge. Hva er det folk sier; amerikanene kan kun kjøre rett fram? Kanskje det er noe i det. Han kunne i det miste ha lagt den skikkelig gjennom svingen, i 1 gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Han der var vel ikke amerikaner? Men kjøre bil kunne han iallefall ikke... Herregud, jeg er faktisk 100% sikker på at jeg hadde greid det der med min tunge 520i 12V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 det der var noe av det latterligste jeg har sett..skulle han nå først kjekke seg litt kunne han vel finni en skikkelig åpen asfaltplass å svinga bilen litt rundt på..og hva er vitsen med å drive turtallskutt i 1gir på en sand/grusplass? det er vel strengt tatt ikke nødvendig for å få bilen rundt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 noe så latterlig. men, er som oddis sier. amrikanerne er flnkest rett fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Huff, noe mer unødvendig? Stakkar den som skulle finne på å kjøpe den bilen ved et eventuelt salg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Nå ble jeg imponert..Han der er laget av skikkelig breisladd matriale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Fikk faktisk litt vondt inni meg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hehe, de har kanskje ikke så mye asfalt i Litauen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 hehhe tøffing:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Har vel berre kjørt hest å kjerre før dei rappa den bilen i et "vestlig" land. Video kamera er vel fra et anna brekk..... Ingen som kjenner igjen bilen si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 det var ille å se på! men råå lyd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Huff huff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Dette er noe av det sykeste jeg har sett. Jeg legger denne under samme kategori som araber drifting når det gjelder bilkontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå