andrem Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 tomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Greit å ha en lakkode for hvilken "svart" lakk det er gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2006 BMW 181 diamansvart metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 nyanse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Det er den helt ordinære BMW 181 Diamant svart metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 hmm den kunne jeg trenge. legger inn et bud på 500 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hva er normalprisen på noe sånt? Kan den sendes? Hvor lenge kan den oppbevares? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Normal prisen er 3150kr + tynner, lakken kan godt stå i allt fra ett halvt år til ett år så lenge du ikke har slått opp i den resterende tynnern. Ja den kan sendes menn innpakningen må da selvfølgelig vere gjort skikkelig. Noe mer du lurer på er d bare å spørre jobber med billakk og annet tilbehør til daglig så skal vell klare å svare på d meste =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 er 3 liter nok til og lagge en hel vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 er 3 liter nok til og lagge en hel vil? nå er jeg ingen lakker men holder vel med 1 liter på vanlig lakkering så det der er jo plenty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 trenger egentlig bare te 1 frontfanger. og en bakfanger. selger du eks 1 liter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Med 3 liter dekker du en hel bil skikkelig!!!! Med en 0,75-1 Liter får du lakkert sideskjørt,bakfanger og framfanger. Ja jeg kan selge 1 Liter. Menn husk på att dette er metallic lakk så du må legge på en klarlakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 5, 2006 Share Skrevet Oktober 5, 2006 okei... da trenger jeg bare 0.5 liter hehehe pris på det `? fant ut at jeg bare trenger å lakere frontfangeren og en leppe på bakfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 300 for lakken inkludert tynner + frakt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 komplett lakk pakke ink tynner ønskes kjøpt. har du diamantsvart, mauritsius blå, eller ei fin violett farga? hilsen jan rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå