Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hehe, da har du iallefall ikke orginal diff brems,da har du en lammelpakke som er shimset rimelig hardt. er ingen forskjell på diffbremsen til feks 325 e-36 og m3 e-36....begge har kunn 25%.. :?

utvekslinga er også lik, 3,15-1 på begge...

nei jeg har en sånn,med 4.88 i utveksling.. nydelig he he... mobimech i sverige som lager disse..

http://www.mobimech.com/Image04.jpg

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ga "bare" 10.000 for hele bakakselen. da fikk jeg også med en 320 bakasel,gule koni, og div deler. bare diffen koster 18.000 ny. kjøpte fra en som hadde kjørt 2 løp i rallycross med den. så den var så å si ny.toppfarten er vel mellom 180 -190 med 19" og turtallsperra er der den er orginalt.

• 1 year later...
Skrevet

som sagt ikke sperre, men diffbrems ;-)

både ja og nei... kommer an på hva bilen din er utstyrt med fra fabrikk, evt om forrige eier har montert, så i utgangspunktet, nei!

Skrevet

ja, eller gi gass og se om den slipper... ;-)

kom vel som ekstra utstyr på mange av e36ene, vet ikke når de begynte med det, men fra 93 i hvertfall :-) men ofte valgte folk antispinn istedenfor :-(

Skrevet
mulig det...men min har likevel aldri anntydet spinn på kun 1 hjul etter 1 sekund... om det er en usving hvor bilen krenger mye eller whatever... har ikke kjørt den på snøføre ennå da men... :)

prøv bilen din på Lånke,når du kommer til høyre svingen i oppoverbakken,så tørr æ vedde høyre skoa mi på at du spinner

på bare ett hjul. Den svingen kan sammenlignes med

drivaksel-knekkern på Rudskogen. :D

Skrevet

var iallefall lett å merke forskjell på min nåværende 320 med 25% diffbrems og min tidligere 318 uten brems.

Mye lettere å kontrollere i sladd, aldri ligget så bredt så lenge rundt bensinstasjonen:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...