mms Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Skal ha meg ny front på bilen, noen som har forslag til en fet front? (helst E46-look) Pris ingen betydning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 2, 2006 Share Skrevet Oktober 2, 2006 Min anbefalig er å montere en original m-3 fanger. Har selv hatt glassfiber fanger på min, uten å bli fornøyd. Ikke er det passform, og kvaliteten er helt bak mål. Dersom penger ikke er noen hindring, monter en m3 GT fanger med alt utstyr, da har du i alle fall en fanger som ikke så mange andre har...og som har perfekt passform, kvalitet og som ikke minst ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 E46-front er ikke fet på E36. M-fronten ser best ut, men alle har den for så vidt. Orginal M3 GT leppe er det ikke mange som har, men det kan jo ha noe med prisen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hvor er billigst å kjøpe M3 GT fangern med GT leppe? http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=30_32_37_96_97&products_id=29 Har egentlig bestilit den fronten der (for ca 2mnd siden, men czt.no er helt håpløst, så jeg har gitt opp. Ganske pen front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 har du lyst på e46 look front bestiller du hos rieger eller gs...bra du sier at pris er uten betydning, har hatt dårlig erfaring med å kjøpe dårlige kopier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Prisen var ikke av betydning da jeg kjøpe min kerscher glassfiber frontfanger heller, skulle tro prisen reflekterte kvaliteten...men fy søren for en kvalitet, og kvaliteten er absolutt av betydnig. Hvorfor kaste bort pengene på en uoriginal front in the first place? Enhver form for tuning-fanger vil være en nedgradering både kvalitets- og passform-messig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilla Coupe Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Orginal seidl har perfekt passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Original M-fanger ja! Helst ikke tenk på annet. Eneste som ser virkelig bra ut på E36... Altfor mye jalla ute å ruller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Og kvaliteten....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ey, du la akkurrat inn innlegget før meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 9, 2006 Share Skrevet Oktober 9, 2006 Pynt på med en 97 grill også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå