Jaggu Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Heisann! Hadde en "liten" utforkjøring her om dagen, trebru som er våt er ikke det helt store stedet å akselerere litt gitt... Lurer da på om noen har en bærebru, høyre foran til salgs? Skulle også hatt skjerm på samme side, galvanisert selvsagt Bilen er en 318 IS Coupè `96 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 noen som veit om bærebrua passa ifra ein 320? kan sjekka opp i skjermen oxo. . veit ikkje om eg solgte V lr H .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Samme bærebro på 316-318-320-325 osv. Bærebro fra E30 passer vel også. Er en del som bytter til E30 bærebro pga. bedre kuler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaggu Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 noen som veit om bærebrua passa ifra ein 320? kan sjekka opp i skjermen oxo. . veit ikkje om eg solgte V lr H .. Det høres flott ut, men det er mulig jeg må ha mer, mente han luringen på verkstedet sa at det var gått ett eller annet stag i samme retning som bærebrua.. Finner nå selvsagt ikke igjen takseringspapirene, men skal få gravd de fram og komme tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 da har eg bærebro til deg.. må sjekke opp i den skjermen etter middag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 ok si ifra ... eg har eit par andre ting oxo.. må ikkje ha traversen da? stabstag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaggu Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 ok si ifra ... eg har eit par andre ting oxo.. må ikkje ha traversen da? stabstag? Leter på harde livet etter de forbanna papirene, mulig jeg la dem igjen i bilen til en kompis.. Skal få sjekket med han så fort han er ferdig på jobb. Hvor mye skal du eventuelt ha for bærebru og skjerm? Noen skader på noen av de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 nei er ingen skader på di... kom på msn min finlandia91@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaggu Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 nei er ingen skader på di...kom på msn min finlandia91@hotmail.com ---------- Fant listen over det jeg skal ha nå. Ramser opp det meste her jeg: Forskjerm - Høyre Blinklykt, hvit høyre Sideblinklykt - høyre, sort type Plastinnerskjerm - høyre side Tåkelykter, begge sider <-- fortsatt usikker på om jeg velger M3 fanger, og derfor usikker på hvilke spredere som skal følge med. Speildeksel, høyre side Bærearm/lenkearm - høyre side Lenke stabilisatorstag - høyre side Du vet ikke om man kan få tak i bare glasset til disse angel eyesene? http://www.czt.no/catalog/product_info. ... cts_id=812 Knuste glasset der serru, så får jeg ikke tak i nytt glass så må jeg vel kjøpe to nye lykter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå