ollilur Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 huff triske saker når sånt skjer *Kondolerer* kjør pent folkens.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 hmm Kondolere hun må vel ha kjørt grisefort? får meg til å tenkte 2 ganger om når jeg kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 UFF-UFF, så tragisk Kondolerer. Hun hadde jo hele livet foran seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 vet ikke om noen andre har postet den. mend et får stå sin prøvekondolerer. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... 480565.ece aj aj aj, kjedelig når sånt skjer :/ Har selv kræsjet en E30(ikke såpass ille selvfølgelig) og jeg er glad for at jeg kræsjet og fant ut hvor lite de faktisk tåler :S E34 klarte seg relativt fra på statestikken =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 hmm Kondolere hun må vel ha kjørt grisefort? får meg til å tenkte 2 ganger om når jeg kjører. treffer du ett tre i f.eks. 50 km/t. så er det bråstopp! kroppen fortsetter fremover! du overlever sjelden det.. uten sikkerhetsbelte er du hvertfall ferdig. Joda! unntak finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 kondolerer så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esben86 Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 Fy faen de dær er kjipt er rett og slett trist. kondolerer. Har selv nesten omkommet i utforkjøring med bmw E30 selv:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå