Gå til innhold

temperatur måler..(LØST)

R.E.H
 Share

Anbefalte innlegg

heijsnn.. jeg har en 320i 87modell, og har problemer med temp måleren.. den hopper veldig mye :? Er det noe jeg kan sjekke for å få styr på dette.. vet jo ikkje når den er varm eller kald :cry: hvor sitter føleren til tempen og hvordan kan jeg sjekke den? nylig byttet termostat(80Gr).. hjelp :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempmålern på E23 745`n min hopper og veldig mye!

Er på ei stund, så slår den seg av liten stund, så hopper den av og på, av og på osv..

Har også den feilen at speedo og kjørecomputer ikke funker..

Så hvis noen har peiling på E23 også, så kan dere hjelpe meg i samme slengen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giveren til tempen sitter i termostathuset. der sitter vel to... er usikker på hvilken det er egentlig. Der er vel ei kontakt til varsellampe for høy temp også?

Har aldri fikla med det der så er ikke helt sikker. Men er tviler i grunn på at det er selve giveren som gjør at måleren hopper... men jeg vet ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du kjører e30 ja..

da er det nesten garantert instrumentet ditt.. ta det ut, og se bak, der sitter det ei mutter i hver kant.. en som holder tankmåler, og en tempmåler.. disse pleier visstnok å løsne, og få dårlig kontakt.. om du kakker på instrumentet, skjer det da noe?

er flere tilfeller jeg har hørt om så er det dette, spes med tankmåler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helluu:P nei desverre fikk jeg ikke tid å ta d idag.. måtte på jobb rett etter skolen var slutt.. skal ut me instrumentene imorgen og skifte ei pære og å se på di nålene.. er d nålene som var blitt "slakk" i eller? kan man ordne det feil eller ser man hvordan d skal være når man sitter med d i handa?må man kople fra hele instrumentet sånn at man sitter med masse ledninger i ene handa og instrumentet i andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heijsann!! når har jeg hatt ute speedometeret og strammet til på tankmåler.. mutteren på temp måleren var ikke der:S så ja den har nok blitt litt for løs:Phehe.. men satt på ny mutter og tok en test tur.. alt fungere som bare fan nu:P takker for hjelp! har irritert meg over dette i et år snart:Phehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...