R.E.H Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 heijsnn.. jeg har en 320i 87modell, og har problemer med temp måleren.. den hopper veldig mye Er det noe jeg kan sjekke for å få styr på dette.. vet jo ikkje når den er varm eller kald hvor sitter føleren til tempen og hvordan kan jeg sjekke den? nylig byttet termostat(80Gr).. hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Tempmålern på E23 745`n min hopper og veldig mye! Er på ei stund, så slår den seg av liten stund, så hopper den av og på, av og på osv.. Har også den feilen at speedo og kjørecomputer ikke funker.. Så hvis noen har peiling på E23 også, så kan dere hjelpe meg i samme slengen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Giveren til tempen sitter i termostathuset. der sitter vel to... er usikker på hvilken det er egentlig. Der er vel ei kontakt til varsellampe for høy temp også? Har aldri fikla med det der så er ikke helt sikker. Men er tviler i grunn på at det er selve giveren som gjør at måleren hopper... men jeg vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 Har jo sett på enkelte biler at måleren farer opp og ned dersom vannpumpa er dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 ser du kjører e30 ja.. da er det nesten garantert instrumentet ditt.. ta det ut, og se bak, der sitter det ei mutter i hver kant.. en som holder tankmåler, og en tempmåler.. disse pleier visstnok å løsne, og få dårlig kontakt.. om du kakker på instrumentet, skjer det da noe? er flere tilfeller jeg har hørt om så er det dette, spes med tankmåler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 ja tankmåler å tempen er sånn at man kan kakke litt i dem å så hopper di.. så du mener jeg burde prøve d? må jeg av med rattet for å få ut instrumentet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 bump.. nesten fått has på d så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Oktober 3, 2006 Share Skrevet Oktober 3, 2006 ja, det burde du absolutt prøve.. må av med rattet ja du skjønner tegninga bak der da du ser det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2006 jess.. takker for svar! må prøves ut imorgen dette ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Oktober 4, 2006 Share Skrevet Oktober 4, 2006 fått opp varmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2006 helluu:P nei desverre fikk jeg ikke tid å ta d idag.. måtte på jobb rett etter skolen var slutt.. skal ut me instrumentene imorgen og skifte ei pære og å se på di nålene.. er d nålene som var blitt "slakk" i eller? kan man ordne det feil eller ser man hvordan d skal være når man sitter med d i handa?må man kople fra hele instrumentet sånn at man sitter med masse ledninger i ene handa og instrumentet i andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2006 heijsann!! når har jeg hatt ute speedometeret og strammet til på tankmåler.. mutteren på temp måleren var ikke der:S så ja den har nok blitt litt for løs:Phehe.. men satt på ny mutter og tok en test tur.. alt fungere som bare fan nu:P takker for hjelp! har irritert meg over dette i et år snart:Phehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Oktober 6, 2006 Share Skrevet Oktober 6, 2006 supert att det ordnet seg, tenkte meg det var feilen god helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå